چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران
چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

بهمن ۱۱، ۱۳۸۹

خری به این خریتی تابحال کسی درعمرخودندیده

ایمیل دریافتی
پُرواضح است که زبانِ علی ومحمداین وِردِزبان آخوندهای کثیف شیعه اثنی حشری 
 رافقط خرصفتان می فهمیدند
باپوزش ازخانواده خرها
______________
وِردِزبان آخوندهای کثیف شیعه اثنی حشری
 
گفتاربالاهرگزوابداًمربوط به اعتقادات مذهبی رفقای رزمنده بلوچستان نبوده ونیست بلکه درراستای مقابله بامزخرفات آخوندی وشیعیان کاملاًاثنی (حشری)می باشد.
_________________________________
روايت از علی (ع): اولين حيوانی که پس از رسول خدا(ص) از دنيا رفت عفير خر رسول خدا بود! اين خر با رسول خدا صحبت کرده بود ! و گفته بود : پدر و مادرم فدای تو، پدرم از قول پدرش و از قول جدش و جد جدش و ..نقل کرده که نوح (ع) جد من را در کشتی گذاشت و به مردم گفت ای مردم از نسل اين خر، خری متولد ميشود که رسول خدا بر او سوار ميشود، و من خوشحالم که آن خر هستم ! ـ 'عن امير المومنين علی قال ان اول شيی من ادواب توفی هو عفير حمار رسول الله ذالک الحمار کلم رسول الله فقال بابی انت و امی ���' ـ ( منبع: اصول کافی جلد ۱ ص ۱۸۴- کتاب الحجه باب ما عند الائمه من سلاح رسول الله
 _______________________________

امام حسين(ع) از سينه حضرت زهرا شير نخورد بلکه پيامبر انگشتش را در دهان او ميگذاشت و او می مکيد و برای سه روزش کافی بود!. ـ ' لم يرضع الحسين من فاطمه (س) و لا من انثی کان يوتی به النبی (ص) فيضع ابهامه فی فمه فيمص منها ما يکفيه اليو مين و الثلاث 'ـ ( منبع: اصول کافی کتاب الحجه - باب مولد حسين ابن علی )
__________________________________

رفیق کارل مارکس این نابغه قرن حرف راست وحقیقتی ماندگاررابرعاقلان گوشزدکرد
حماقتِ
انسان،باعث آفریدنِ دین ودین حماقتِ انسان راتکمیل کرد
_________________________
حقیقتاًکه دین افیون واقعی توده هاست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر