چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران
چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

شهریور ۲۷، ۱۳۹۰

پس ماندگان متعفن شده توده ای


پس مانده های متعفن وبوی گندگرفته حزب خائن توده
سانسورچیان ناشی واحمق         کودن شدگان وعقل باختگان بی خرد
__________________________
وقتی پس مانده های توده ای،حتی درامرچاپ یک گزارش ناشیگری می کنند
اصل گزارش وناشیگری توده ایهای سانسورچی
__________________________
اصل گزارش
درج یک خبرباتاخیرباپوزش ازآقای بهرام کیانی
_____________________

دوستان,شماچراازدرج حقایق وحشت دارید
_________________
دوستان باسلام
یک خبرتاسف آور
توهین به ایرانیهاحتی درآلاسکاهم رواج دارد
بهرام کیانی

روزشنبه به تاریخ 6جولای 2011درفرودگاه شهرانکوریج آلاسکاماموران امنیتی فرودگاه به یک ایرانی بی دفاع درمقابل چشمهای مسافرین درسالن فرودگاه حمله وحشیانه کردندوبافحشهای رکیک به ان ایرانی توهین کردند
ماموران مسلح که معلوم بودهمه ازنژاد پرستان هستندباعنوان اینکه این ایرانی مسافرباخوداسلحه داردبدون هیچ پرسش وپاسخ ویاحتی تفتیشهای ابتدایی بدنی بلافاصله اوراموردضرب وشتم قراردادندپس ازیک ساعت آن ایرانی راآزادکردندامابابدنی ضرب وشتم دیده وفحشهاوناسزاهایی که نثارش شده بود
پلیسهای نژادپرست فرودگاه شهرانکوریج آلاسکاهم یادگرفته اندچگونه به ایرانیهاآن هم بامارک دروغین هرایرانی یک تروریست توهین واهانت وحتی موردضرب وشتم قراردهند
من فقط موفق شدم شماره تلفن تماس باپلیس فرودگاه انکوریج راپیداکنم ونسبت به عمل وحشیانه پلیس فرودگاه اعتراض کنم می دانیدچی گفتند؟گفتندمادستورگرفتیم منظورشان این بودکه ازطرف استانداری ومرکزایالتی دستورداریم من این شماره تلفن رامعرفی می کنم تاشایدایرانیان غیرتمندواونهایی که زبان انگلیسی شان پرفکت وکامل است باتماس باپلیس فرودگاه علت این حمله وحشیانه به یک ایرانی بی دفاع وبی سلاح(چونکه اصلااسلحه ای نداشت ودرتحقیقات پلیس هم هیچ اسلحه ای کشف نشد)راپرسیده وشدیدااعتراض خودرااعلام کنندچونکه چنین توهینهاواهانتهای بی دلیل ومشکوک توهین به ماایرانیهاست بااعتراض جدی خودجلوی چنین توهینهاراازهمین 
الان بگیریم چراکه فردادیراست

شماره تلفن پلیس فرودگاه انکوریج آلاسکا


_____________________
همان گزارش اماسانسورودست کاری شده توسط پس مانده های حزب توده
ایرانی
تروریست نیست
بهرام کیانی
روزشنبه 26جولای 2011 درفرودگاه شهر"انکوریج آلاسکا" ماموران امنیتی فرودگاه یک ایرانی بی دفاع را درمقابل چشم های مسافرین درسالن فرودگاه مورد ضرب و شتم قرار داده و پس از توهین های زیاد با خودشان بردند.
بهانه این حمله آن بود که این مسافر ایرانی اسلحه دارد. اما پس از تفتیش های بدنی معلوم شد هیچ اسلحه ای ندارد. این نتیجه آن تبلیغی است که در باره ایرانی ها می شود. یعنی از نظر پلیس همه کشورهای جهان، ایرانی  یعنی تروریست. من موفق شدم شماره تلفن تماس با پلیس فرودگاه انکوریج را پیدا کنم و نسبت به عمل پلیس فرودگاه اعتراض کنم، اما گفتند؟ ما دستور داریم! منظورشان این بود که از طرف استانداری و مرکزایالتی دستوردارند.
دلم می خواهد این شماره تلفن را اعلام کنم تا ایرانیانی که زبان انگلیسی را بهتر از من میدانند تماس گرفته و نسبت به این رفتار اعتراض کنند و علت این رفتار را جویا شوند.
شماره تلفن پلیس فرودگاه انکوریج آلاسکا 907-266-2411
http://pyknet.net/1390/08mordad/13/index13.htm

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر