چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران
چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

فروردین ۰۱، ۱۳۹۰

یک پیام شگفت انگیز ازطرف یکی ازاعضای سازمان مخفی


پیام دریافتی ازیکی ازاعضای سازمان
هوش وذکاوت واستعدادخارق العاده یک چریک فدائی خلق
پیش بسوی صندوقهای صدقه
صندوق (صدقه)چریکی
___________________
رفقابادرود

رفیق پژواگ گرامی بخون وحال کن
..

چهارماه هست که من به جای مهدی غایب ورضای ضامن یابو...،ضامن وکلیداین صندوقهارابرعهده گرفته ودراین صندوقهاروبازمی کنم....پول اسلحه ام روتامین کردم که چیزی نیست....توتهران خونه هم خریدم...دارم یک ماشین هم می خرم ....به سلامتی

درپانزده صندوق صدقه رابایونیفرم ولباس مخصوص ماموران اداره...به مدت چهارماه هست که خالی می کنم ...صدقه دهندگان جمکرانی فکرمی کنن که مامورم و....مامورهاهم فکرمی کردن که حتماً....هیچکسی صدقه نداده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر