چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران
چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

اسفند ۲۵، ۱۳۸۹

رفیق پویان-طنز-رهبرپرولتاریای جهان


رفیق پویان-طنز-رهبرپرولتاریای جهان
یک مُشت مارکسیست وکمونیستِ علاف وبیکار

سفربه دوردنیاورازدلهای محمودمشنگ رازی -جومارکس


تابه حال فکرمی کردیم یک مُشت دیوانه وشعبان بی مخ فقط درجریان خشکیده اشرف دهقانی یادراقلیتهای دینی،مذهبی شده(اقلیتی واکثریتی)یابیماران روانی شده درحزب توده یادرشهرهرتِ کمونیستِ کارگری باآن رهبرک...خُلش ..یادراین گروه نیمه آجرپاره(هویت)باآن رهبرکَروناشنوایش...ویادربین مجاهدین آخوندوعرب پرست...یافت می شوند..نگورقابت وربودن سبقت درامرچرندبافی های سیاسی مثل یک بیماری واگیردربین خیلیها،اپیدمی شده
رهبرچریکهای بی سلاح وبی جربزه شده اشرف خانم که دورانِ کهولت وکمرخم شده خودراسپری می کنند..رهبرک...خُل شده ح.ک.ک.ا.که دیگرازفرط خریت زیادی ،به هذیان گوئی افتاده وسرانجام هم یک نفرآدم باغیرت توی این حزب شهرهرت شده وبی دروپیکرپیدانشدکه(لنگه)کفشی راحواله (تقوای حمید)کند.آقامهدی خان،این امام زمانِ پُر(هویت)هم که نصف کارهایش رابه کونِ شورای مقاومت مسعودومریم می چسباندونیم دیگرش رابه نیمه فدائیان نیمه مجاهدشده..
هذیان گوئی ویاوه سرائی دربین این رهبران (بی لشگر)چیزی ست مقدس وموردعبادت که تمامی نداردوهیچ نقطه پایانی رانمی شناسد.ماهم تابه حال (عجب اشتباه فکرمی کردیم)که اینگونه بیماریهای شدیدروحی وروانی وشدیداًآزاردهنده فقط مابین این رهبران فسیل شده رواج پیداکرده نگوکه ازبخت وشانس این بدبخت وبیچاره شده ها،یک مازوخیستِ سیاسی ازجنس مارکسیستهای ماتحت گشادشده وکون برهنه ،رودست همه این رهبران مالیخولیائی زده وبه همه آنان گفته.....زکی
________________________
شمااگه رهبرهستیدمن هم رهبرپرولتاریای جهانم
این من هستم که باکارگرانِ ونزوئلا،پرو،آنگولا،زانگولا،کوالامپور،سنگال،بِنِگال،شاخ آفریقا،دُمِ آمریکا،گردن وشکمبه وروده بریتانیای کبیروصغیر،کشاوزان مکزیک وکلمبیاونامیبیاوتانزانیاوبیاوبیاهمین جوربیاوکارگران وزحمتکشان لوبیاوزولوبیا....این کارگران که هیچ...این من هستم که باپرولتاریای قهرمان سوئدونروژوفرانسه وآلمان وبلژیک وحتی درنبودِمارکس وانگلس باپرولتاریای اتحادجماهیرقبلی وکارگران روسیه جدید...بازم اسم ببرم...?..صحبت وگفتگوکردم...این من هستم که تمام دنیاسفرکردم وباپرولتاریای جهان نشست وبرخوردوبراشون سخنرانی کردم...اونوقت شماهاخودتون رارهبرمی خوانید...اگرشمارهبریدپس من رهبرپرولتاریای جهانم .تازه قراره پرولتاریای تَبَت ومچولستان وچچنستان وبلغارستان ومجارستان وگچستان وخاکستان وتاکستان وچندتا(ستان دیگه)ازمن دعوت کنندکه براشون سخنرانی(وبه همشون(میلیتانت)هدیه بدهم....کلّه کچلم رااینجوری نبینین تموم موهام توی این سفرهاریخته البته این وظیفه انقلابی ومارکسیستی یابخش کوچکی ازوظایفی ست که درگرایشهای مارکسیستی ست ووظیفه منِ رهبرِ پرولتاریای جهان هم اقدام به اینگونه سفرهاست.من اگربه اون همه کشورهاسفرنمی کردم شماازکجاباخبرمی شدیدکه مثلاًچه برسرپرولتاریای (معدن چیِ طلایاب) درسوماترامیاد..کلّه کچل منو اینجوری نبینین کُلّی ازموهام توی همون معدنهاریخته....تازه بعدازاین کشورهاهم قراره برای کارگران عراق وعربستان وامارات متحده عربی وکویت وشارجه وتنب کوچک وبزرگ وسوریه ولیبی وحتی کارگران مصرویمن واردن هم صحبت کنم واونهابرایم سخنرانی گذاشتند...بلّه کلّه کچل منواینجوری نبینین


من رهبرِپرولتاریای جهانم آرزوست
____________________________
آقای رهبرپرولتاریای جهان،من هم اگردستم بهت برسه اون پوستِ کلّه کچل ات راچنان می کَنَم وچنان چوب توی...
_________________
مرتیکه خروالاغ...مسافرِدورِدنیا،افسارگسیخته اینترنتی،..اگردیگرسفری درپیش نداری ..ای مارکسیستِ مازوخیست..به جای رفتن به درونِ معدنها،اون ایمیل ات رایک بار..یک بارهم که شده چک کن که شده...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر