چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران
چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

فروردین ۲۸، ۱۳۹۱

نامه دریافتی

نامه دردسرسازیک ایرانی برای کاخ سفیدوآقای اوباما

بهاران آمریکاراازکجاشروع کنم؟

آیابهارایرانی رادیدی؟یاشنیدی؟بهارعربی چطور؟

این بهاران باشجاعت ایرانیان آغازوباشجاعت یک جوان اردنی به اوج خودرسیده است آن هم فقط بایک گالن گازویک کبریت
____________________

متاسفانه فرستنده این خبرمهم،توضیح بیشتری درباره نویسنده این نامه نداده است وتنهاعنوان کرده است که طی یک هفته گذشته هم رئیس پلیس ایالتی(فرستنده نامه نام ایالت راعنوان نکرده است)وهم ماموران مخفی به سراغ نویسنده این(دردوغم نامه)رفته،ومسئولین دولتی درکاخ سفیدنگران ازتراژدی غمناکی هستندکه یک ایرانی تحت عنوان(آغازبهارآمریکا)قراراست بوجودبیاورد
__________________

 

بخشی ازنامه دریافتی:

پس ازشش ماه کارکردن چون یک برده مدرن آنهم درقرن بیست ویکم برای شماپس ازازدست دادن سلامتی کلّی بدن آنهم فقط به خاطرواردشدن ضربه های سخت کاری حالاخیلی راحت توسط مدیرتان اخراج شدم وخودتان خوب می دانیدچرااخراج شدم ازطریق اخراج شماومدیرتان دراین دفترتنهامی خواستیدزوروقدرت آپارتایدی-راسیستی ومافیائی خودرانشان دهیدتاشایدازدرخواست حق وحقوق انسانی ام گذشته وازشمابترسم...
...من توهین شماواین مدیرتان به شخصیت من وملیت من ورنگ پوست من رانه تنهانمی بخشم بلکه بایدهم عذرخواهی کنیدوهم تاوان آن راپس دهید...
...با این وضعیت بدنی دیگرهیچ کسی درآمریکامرااستخدام نخواهدکردوشماهم به خاطراینکه پول رابیشترازحیثیت وآبرووشخصیت وحتی جان دیگرانسانهادوست داریدپس من مطمئنم که شماهرگزحق وحقوق انسانی وقانونی مراپرداخت نخواهیدکردپس برای گرفتن حق وحقوقم یک راه باقی مانده است

آیابهارایرانی رادیدی؟یاشنیدی؟بهارعربی چطور؟

این بهاران باشجاعت ایرانیان آغازوباشجاعت یک جوان اردنی به اوج خودرسیده است آن هم فقط بایک گالن گازویک کبریت
حالاشمابگوئیدکه من جهت گرفتن حق وحقوق انسانی ام بهارضدراسیستی آمریکاراازکجاآغازکنم
درمقابل درب خانه رئیس جمهورآمریکاآقای باراک اوبامایاکاخ سفید
درمقابل درب دفاترکذائی ودروغین دفاع ازحقوق بشر
چه جائی بهترازدرب منزل جامعه جهانی سازمان ملل
کدام یک ازمکانهای بالابرای شماستمگرهای قرن بیست ویکم جالب تروجذاب تراست
به نظرمن دوجابهترازهمه جااست
درجلوی چشمهای آقای باراک ابامااین رئیس جمهوراحمق ونادان ایالات متحده آمریکا
درمقابل دیدگان آقای بانکی مون رئیس احمق ونادان سازمان ملل متحد
چون خیلی اعتقادسخت به این دارم که

برروی پاهای ایستاده چون یک مردواقعی،شجاعانه بمیرم بهترازآن است که چون برده برروی زانوهایم زندگی کنم
__________________

همه هموطننان گرامی درسراسرجهان،همه مبارزین راه آزادی،همه ایرانیانی که ادعای داشتن غیرت ومردانگی وجسارت وشجاعت درخودرادارند
بابمباران تلفنی وتماس باکاخ پرازراسیستهای سفیدآمریکائی،تلاش کنندتاازچندوچون ستمهای واردشده بریک هموطن زحمتکش درآمریکامطلع واسم ونام این ایرانی شجاع دل راپیداکنند
ماتنهااطلاعی که داریم(طبق گزارش فرستنده ایمیل)این ایرانی شجاع دل جهت پس گرفتن حق وحقوق انسانی خودازپلیس وحشی وضدبشری آمریکا-واداره مافیائی بیمه قصدآن داردتاباآتش زدن خوددربرابردرب کاخ سفید،آغازگر(بهارآمریکا)شود
ایرانیان مبارزدرسراسردنیاتنهابابمباران تلفنی وگسترش این(نامه پرازغم ودرد)،می توانندهم دردستیابی این هموطن گرامی به همه حق وحقوقهای انسانی اش کمک وهم ازیک تراژدی غمناک انسانی،جلوگیری چراکه بااین عمل شجاعانه وقهرمانانه این هموطن،آبرووحیثیت حزب دمکرات آمریکاکلاًازبین رفته وحزب فاشیستی،راسیستی جمهوریخواهان آمریکا،نهایت سوُاستفاده های تبلیغاتی علیه باراک اوبامارابعمل خواهدآورد

تنهایک راه برای کمک به این هموطن باقی مانده است
بمباران تلفنی وتماس متعددباکاخ سفیدوشخص آقای باراک اوباما
تماس باکاخ سفیدوباراک اوباما

To leave a comment: 202-456-1111

Main Switchboard: 202-456-1414

FAX: 202-456-2461

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر