چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران
چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

اردیبهشت ۰۷، ۱۳۹۱

هفت سال پیش-پاسخ به یک مزدورومامورِاطلاعاتی

ازسایت حمیدرضا ذاکری مزدورومامورِاطلاعاتی

سازمان مخفی جوانان مسلح چریکهای فدائی خلق ایران/ سایت مهدیس و سپاه پاسداران.

بیشتر از یک سال است که با طراحی یک سناریوی هدایت از درون و عملیات از خارج از کشور بنام برپائی سازمانی بنام جوانان مسلح چریکهای فدائی خلق ایران بسیاری از هموطنان در ایران و مخصوصا در پاکستان و ترکیه و کشورهای همسایه دیگر مستقیما بدام رژیم افتاده اند و کماکان این سناریو که از سوی سه ایرانی که دو تن در استکهلم سوئد و یکی در ترکیه دنبال میشود و بوسیله امکانات در اختیار گذاشته شده شرکت اینترنتی مهدیس دانسته و آگاه این فعالیت ادامه دارد که البته این دو تن در کشور سوئد هر دو اخراجیان از حزب میهن میباشند که با تغییر نام خود به رفیق آروین و رفیق ناصر بصورت اینترنتی شکارهای خود را صید و در اختیار مرکز اطلاعات سپاه پاسداران در درون و بیرون کشور قرار میدهند و در کل نیئت این طرح بدام انداختن جوانان پرشور و آماده مبارزات مسلحانه در درون و بیرون کشور است که خطری جدی برای رژیم محسوب می شوند و این گروه که اکثرا بوسیله تلفن با تلویزیونهای لوس آنجلسی خام و تنشنه خبر گفتگو میکنند موقعیت خود را خارج از کشور اعلام میکنند و مدعی داراء بودن طرفداران و تیمهای عملیاتی در درون کشور میباشند که به طور کل دروغ است و تنها نیروهای درون کشور آنان حفاظت اطلاعات خود سپاه پاسداران و نیروهای بیرون کشور آنان این ۳ تن میباشند که نام برده شده اند و در کل با پیگیری بین المللی در آینده نزدیک این دام برای جوانان ایران خنثی خواهد شد و در نهایت چیزی را که خواستار افشای آن هستیم این است که این سازمان دست ساخته رژیم هیچ وابستگی ایدوئولوژیکی و یا به شکلی دیگر به سازمان
چریکهای فدائی خلق ایران نه داشته و نه دارد...ذاکری

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پاسخ مابه گفته های این مزدورومامورِاطلاعاتی

در جواب گفته شما در مورد این که بیش از یک سال هست که با طراحی یک سناریوی هدایت از داخل و.....

ما نمی دانیم که این استدلال شما را از بی اطلاعیتان و یا عدم اگاهی و شعور سیاسی تان بدانیم یا انکه شما فکر می کنید به صرف انکه مدتی را به جمهوری ننگین اسلامی خوش خدمتی کردید و در کلیه جنایتها و قتل های جمهوری ننگین شاهد و نظاره گر انهمه جنایتها بودید و امروزه ادای یک مجاهد افشاگر و یا سعی بر ان دارید که با اوردن نام مجاهدین یا گروههای دیگر مثلا افکار عمومی را به طرف خود جلب کرده و با لباس مجاهدین خلق به فریب ( البته نیروهای تنبل و نشسته در کشور های خارجی ) بپر دازید . هر چند که کلیه اطلاعاتی که تا بحال در سایت خود درج نموده اید همه مردم قبل از شما از ان با اطلاع و اگاه شده و می شوند . اما ایا فکر می کنید که ملت ایران و افکار عمومی به مشتی اراجیف بافته و تافته شده شما ( به عنوان یک مامور اطلاعاتی سابق ) و (فراری امروز) که این فرار شما در اذهان عمومی برابر است با گول زدن و چا پیدن و جیب خود را از بیت المال مردم پر کردن و بعد از ان نیز در ورود به صفوف نیروهای ساده دل به اصطلاح ا پوزیسیون نشسته در خارج از کشور ارزش و بهائی قائلند ؟ ایا این چنین فکر می کنید ؟ که برای خام خیالی شما ما بسیار متاسفیم . سازمان مخفی جوانان مسلح بر طبق دروغ کذب شما یک سال قبل در سایتها و کانا لهای اینتر نتی خود را نشان نداده و تازگی نیز ندارد.بیش از پنج سال سال است که وارد شبکه اینتر نتی شده و حرفهای خود را نیز زده است . بنابر این ما از بی اطلاعی شما و نا اگاهی شما جدا متاسفیم .که این مشکل و معضل از خودتان است و امید ان داریم که زودتر ان را رفع کنید .
در مورد دونفر از افرادی که اسم بردید باید بگوئیم که اسمی به نام ناصر حتی با اسم مستعار سازمانی در سازمان مخفی جوانان اصلا وجود خارجی ندارد که از اعضای فعال این سازمان و یا عضوی از کادرمرکزی این سازمان باشد . و رفیق اروین نیز مسئول امنیتی سازمان مخفی جوانان مسلح می باشد که والدین این رفیق عزیز در سال ۱۳۶۴ در زندان اوین اعدام شدند . و این رفیق در حال حاضر در ایران ودر شهر تهران می باشند . سازمان مخفی جوانان مسلح شرکتی به نام مهدیس را نه می شناسد و نه می داند که این شرکت چه عملکردی را انجام می دهد. اینکه این دروغ و این خبر کذب را در رویاها و تخیلات مالیخولیائی خود ساخته و پر داخته اید . باید به هوش شما افرین گفت . شما بس که در وزارت کثیف اطلاعات به دروغگوئی ها و فریبکاری ها و توطئه چینی های اخوند منشانه عادتی هیستریک کرده اید . هر اسم و نامی که به تفکر بیمار گونه شما خوش نیامد . چرندیاتی را به ان وصل می کنید . شما در حال حاضر نه به عنوان یک افشا گر که به عنوان یک سواستفاده چی از بحرانهای داخلی ایران خصوصا در عرصه سیاسی هر نوع کلمه وجمله ای را برای خود بکار می برید و اینچنین فکر می کنید که گویا بسیار جلوتر از ملت هستید . نه اقای گرامی . اینچنین نیست .

یک سال قبل رفیق اروین مقاله ای رادر موردقتل های زنجیره ای وشیوه همکاری اخوندهای اکثریتی وحزب خائن توده به سایت شماارسال کرددر حالی که شمای مامورمثلااطلاعاتی حتی یک ذره ازان اطلاعات هیچ اطلاعی نداشتیدوبعدازمطالعه ان مقالات به گنده گوئی های خودادامه دادید .

 شما همانی هستید که از مامورین ساواک که در دستگاه وزارت اطلاعات به خیانت وجنایت مشغولند دفاعی جانانه کردید . شما همان کسی هستید که از بردن اسامی مامورین وزارت اکثیف طلاعات . یا کسانی که از طیف سلطنت طلبان با مامورین ددمنش اطلاعاتی ( در ترکیه ) همکاری کرده و هنوز نیز ان همکاری ها ادامه دارد وسازمان مخفی اسم انان را از طریق ان مقاله بیان نموده بود شما از درج نام انان در سایتتان اگا هانه و زیرکانه خود داری نمودید .زیرا ترس از ان داشتید که اعتماد سلطنت طلبان و یا خانواده ولیعهد اعظم تان که با خانواده منحوس رفسنجانی در رفت وامد هستند را از دست بدهید . البته برای کسی که عمری از زندگیش را در فریب خانه و دزد خانه و قتل خانه و سناریو نویس خانه ای چون وزارت کثیف اطلاعات طی کرده باشد . این چیزها چیزیست عادی و معمولی .این را قاطعانه می گوئیم که سازمان مخفی جوانان مسلح تا بحال با شرکتی به نام مهدیس نه ارتباطی داشته و نه می داند که صاحب این شرکت کدام ( خر ) اطلاعاتی و یا مامور دو دوزه کلک بازی چون شماست . و چه غلطی را در کشور سوئد انهم طبق گفته شما می کند . تافته ها وبافته های شما در مورد ربط دادن سازمان مخفی جوانان به ان شرکتهای سوئدی و گرفتن امکانات از ان شرکت ( به نظر ما ) گویا از بی خوابی دیشبتان سر چشمه می گیرد . لابد این حرف را ان عزیز دردونه تان که سنگ ایشان را به سینه می زنید به شما اموخته است . ودر مورد نیروهای وابسته به این سازمان که در داخل ایران هستند و این استدلال شما را قاطعانه بگوئیم که از احمقیت وخریت و شعور سیاسیتان می دانیم . از زمانی که سازمان مخفی جوانان مسلح علنا اعلام جنگ مسلحانه بر علیه جمهوری ننگین اسلامی کرد گویا منافع شما ودیگر نیروهای وابسته به جمهوری ننگین اسلامی در خارج از کشور به خطر افتاد . زیرا خود نیز می دانید که با نابودی این جمهوری کثیف وننگین شما وامثال شما که در ادعاهای خود مثلا تحت عنوان افشاگری تنها وتنها خواهان به انحراف کشیدن مردم از دست زدن به عمل اصلی می باشد هیچ حرف وگفته دیگری ندارید که بمیان بیاورید تا زمانی که این جمهوری ننگین وجود دارد شماها وامثال شماها به اب و نانی می رسید . با نابودی این جمهوری .به مانند این است که مادر شیرده شما از بین رفته باشد .
سازمان مخفی با هیچکدام از ان سازمانها نه تماسی داشته و نه دارد و نه حتی در اطلاعیه ها وبیانه ها و اخبار خود در سایت مربوطه عنوان کرده است که مثلا ای جوانان به این سازمان ملحق شوید ویا اینکه به این سازمان کمک مالی کنید . سازمان مخفی جوانان مسلح یک سازمان خود جوش و داخلیست که با جمع شدن جوانان بین سنین ۲۵ تا ۳۷ سال به فعالیت خود ادامه می دهد . واکثر این رفقا نیز همه از خانواده های فدائی بوده که بار دیگر بدلیل فرار ترس منشانه گروههای فدائی به خارج از کشور و عدم حضور انان در داخل کشور به مبارزه با جمهوری ننگین اسلامی بر خاسته اند . به همین دلیل با نابودی این جمهوری ننگین سازمان مخفی به حیات خود ادامه خواهد داد . نه به مانند شما که با مرگ این جمهوری شما نیز باید فاتحه خود را بخوانید . زیرا حرفی دیگر برای گفتن ندارید .
در مورد افراد نفوذی سازمان مخفی جوانان مسلح نیز باید بگوئیم که در ان شک وتردید نداشته باشید که بسیاری از افراد بدین گونه در دستگاههای اطلاعاتی و نظامی و دستگاههای قضائی نفوذ کرده واز طریق ارسال اطلاعات به بخش اطلاعات سازمان و کمیته مرکزی این سازمان گزارش ها و اخبار موثق را ارسال و هسته های چریکی نیز بر مبنای چنین گزارشاتی با هماهنگی کمیته مرکزی سازمان دست به عملیات می زنند . که طرح نابودی قاضی های ددمنش نمونه ای از ان بود . اقای محترم : شما به دلیل اینکه در خارج از کشور نشسته ودستتان از داخل ایران کوتاه است و متاسفانه جز جفنگیات و مزخرف گوئی در مورد این شخص یا ان شخص و یا حتی فلان گروه انقلابی در داخل کشور کار دیگری ندارید . اما این را قاطعانه عنوان می کنیم که شما در انگیزه های مخرب خود فکر می کنید که همه ملت احمق و نادان ونا اگاه هستند و شما می توانید با گذاشتن مامور اطلاعاتی فراری سر همه کلاه بگذارید . اما ما می گوئیم که یک مامور اطلاعاتی که در جنایات و قتل ها و خیانتهای این وزارت کثیف شریک وسهیم بوده حتی اگر به عناوین مختلف از کشور فرار کند باز همان ماور کثیف ونجس اطلاعاتیست که با توطئه و طرح ریخته شده از طرف ان وزارت انهم برای دراز مدت سعی در ضربه زدن بهافراد و نیروهای براستی ازادیخواه و انقلابی در خارج از کشور دارد . شما هر چقدر از سایت های موشکی و یا مراکز اتمی و یا ان شرکت ( مهدیس ) که بی شک وتردید خود شما با ان سر سری دارید حرف و حدیث بمیان بیاورید باز نمی توانید مارک و ارم و مهر ننگین یک مامور کثیف ونجس اطلاعاتی را از پیشانی تان پاک کنید . فطرت وذات و منش و نطفه شما با نیرنگها و حقه ها و فریبهای وزارت کثیف اطلاعات بسته شده است . خوشبختانه سازمان مخفی جوانان مسلح تا بحال گول وفریب هیچکدام از گفته های شما را نخورده است و بعد از این نیز نخواهد خورد . برای شما هنوز بسیار زود است که بدانید .نسل جوان ایرانی چگونه به مبارزه ادامه می دهند و یا این که جوانان شجاع فدائی چگونه دست به تشکل و سازماندهی می زنند . اقای اطلاعاتی بسیار بسیار ناشی . برای شما هنوز زود هست که این چیز ها را یاد بگیرید مخصوصا انکه در مغز و تفکر ارتجاعی شما چیزی به نام ( دین ) این افیون همیشه توده ها وجود دارد .شما همان کسی هستید که با همکاری رئیستان اقای سعید امامی در انفجار حرم امام رضایتان نقش داشتید . اگر لزوم ان را می دانید بیشتر برای شما توضیح خواهیم داد که چه خیانت بزرگی را در این مورد علیه ملت ستمدیده ایران مرتکب شدید .در مورد تلویزیونهای لوس انجلسی نیز باید بگوئیم که از نظر این سازمان اکثریت قریب به اتفاق انان برای جمهوری ننگین اسلامی کار می کنند وسازمان مخفی جوانان مسلح نیز هرگز با نام سازمان ویا حتی تحت عنوان عضو این سازمان با این کانال های خیمه شب بازی تماس تلفنی نگرفته و نخواهد گرفت . در مورد تماس با این تلویزیون ها جز یک بار انهم حدودا ۱۴ ماه قبل یکی از رفقا با کانال یک که مسئول ان شهرام همایون می باشد . جهت انتقاد از اقای علی جوادی انهم به دلیل وضع نا مناسب و ژولیده اش شخصا با این اقا صحبت کردند . سازمان مخفی جوانان مسلح در مورد ارتباط و ارسال اخبار از طریق ایمیل به همه سازمانها و گروهها و رسانه های تصویری و گروهی همیشه اقدام می کند . ایا این ایرادی دارد ؟ ایا هر کسی که چنین کاری را انجام داد از نظر تفکر و انگیزه غلط شما ارتباط با دشمنان ازادیست ؟ اگر اینچنین است که برای شما جدا متاسفیم .بهمین دلیل قبل از انکه هر انگ و توهینی را به هرکس که خواستید بزنید قبلا کمی و ذره ای در مورد ان فکر کنید . سازمان مخفی جوانان مسلح دشمن وجودی جمهوری ننگین اسلامی با تمام دارو دسته های ارتجاعی و تبهکاران و تروریستهای اسلامی وابسته به این جمهوری ننگین بوده وبرای نابودی کلیت نظام فاشیستی به جنگ مسلحانه و انقلابی خود ادامه می دهد . شما همانجا در خارج از کشور به نوشتن اراجیف و چرندیات خود ادامه دهید . سازمان مخفی جوانان مسلح اگر در مورد شما تا قبل شک و تردید داشت . امروز قاطعانه اعلام می کند که شما فرستاده ای از طرف وزارت کثیف اطلاعات جهت نفوذ به سازمان ها و گروههای سیاسی در خارج از کشور هستید . تا طرحی دراز مدت و طولانی را در بین این گروهها به انجام برسانید . برای این سازمان ماشمارابه عنوان یک مامور کثیف اطلاعاتی بشمار می برد . افشاگری الکی شما در مورد ان شرکت کاذب مهدیس نیز جهت رد گم کردن روابط حسنه و صمیمانه اما مخفیانه خودتان با ان شرکت می باشد . حقیقتا نیز سازمان مخفی جوانان مسلح در سوئد نیست که از این شرکت اطلاعی داشته باشد مگر انکه خود شما نیز از دست اندر کاران ان شرکت بوده باشید که می خواهید غوغا سالاری براه اندازید . شما از واقعیت های داخل ایران براستی به اندازه زمین تا اسمان فاصله دارید .فعلا تا به اینجا برای جواب شما کافیست تا ببینیم بعد ها چه چرندیات دیگری را می خواهید ببافید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر