چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران
چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

تیر ۰۵، ۱۳۹۰

نامه سرگشاده رضاپهلوی،به بانکی مون


عالیجناب بانکی مون باسلام،خیلی خیلی ارادت داریم وچاکروهمیشه خایه مال وپاچه خورشماهستیم،این پانصدوبیست وهشتمین نامه سرش گشاده(ببخشیدسرگشاده)است که برایتان می نویسم،نمی دونم چراجواب هیچکدوم ازنامه های مراندادین،ونمدونم این پستچی،همه روتوهمون پست خونه انداخته توی سطل آشغالی،یاشماهمه نامه هارودریافت کردین که یاوقت ندارین جواب لااقل یک نامه من رابدهیدیااصلاًمنوبه تخمتون هم به حساب نمی آرین،بابا،داداش من،قربون چشمهای بادامی ت،برم،ناسلامتی من هنوزهم شاهزاده ام،؟ازمن هم حرفی بزن،چیزی بگو،جون تو,نه،جون خودم،حالادیگه توی فک وفامیلهاهم بدجورکِنِف شدم وخیکی بالاآوردم،این دردلهارودیگه(سرگشاده)نمی نویسم،بلکه،توی پاکت سرش بسته،گذاشته براتون ارسال می کنم،ولی عالیجناب،لطفاًوخواهشاُاون نامه سرش گشاده رافقط یکبار،جون عزیزت فقط یکباربخون،ببین چقده قشنگ ازحقوق بشرونقض حقوق حیوانات وانسانها،توی ایران نوشتم؟..نه..جون مادرت،جون مادرزنت...یکباربخون،ببین چقده خوش خط نوشتم
عالی جناب بانکی،یک خواهش دیگه هم داشتم،اگه توی بانکی،مانکی،آشنائی داری سفارش (مو)رابکن،اون وام مازودتردرست بشه،وخواهش دیگه این که اگه اون نامه(سرش گشاده)رابااین نامه(سرش بسته)رادریافت کردی یک خبری هم به من بده تاخوشحال بشم.

منتظرجوابتون هستم
چاکروارادتمندوخدمتگذاروکنیزوکُلفَت وغلوم شما
شاهزاده سیدرضاپهلوی
پادشاه هرچه بادمجون وعزادارخیارها

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر