چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران
چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

مرداد ۲۳، ۱۳۹۱

یک شب همبستری باحاج آقا

 یک ونیم میلیاردتومان پول فقط برای یک شب همبستری باحاج آقاطبسی

سحرریحانی:

برای مسابقه به کره رفته بودیم حاج آقای طبسی هم حضورداشتند. یک روز حرف رسید به این که خواسته‌های من چیست...گفتم دوست دارم آدم پولداری باشم. البته این فقط برای من آرزو بود..گفتند ایده خوبی داری ولی باید پله پله شروع کنی. اما من گفتم که نمی‌توانم یواش یواش کار کنم... بعد از این حرف بود که حاج آقا پیشنهاد داد شروع به کار کنم

___________________________

حاج آقاهمان شب باریحانه خانم همبستروریحانه,اولین پله ترقی راطی وفرداصبح یک ونیم میلیاردتومان نقد,دریافت، وهمه رابی درنگ خرج آنجای اسلامی-دینی اش کرد وپس ازطی اولین پله ترقی،ناگهان بدین شکل درآمد


زنان فاحشهُ حاج آقاپرست در آستان قدس رضوی

سحرریحانی:

من دانشجوی صنعتی شریف هستم وچهارسال متوالی درالمپیادریاضی برنده شدم
____________________________

سحرخانم:،برآن دانشجوبودنت،برآن المپیادِریاضی ات،ریدیم وشاشیدیم
همان بهتراست که یک شب دیگرزیرآلت تناسلی حاج آقاطبسی، بخوابی ویک ونیم میلیاردتومان دیگردریافت کنی
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر