چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران
چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

آذر ۱۵، ۱۳۹۱

واق واقهای بنی سگ

من نبودم....من بعدهاشنیدم...نه من ندیدم...نه نه من نگفتم...نه نه اصلاًاین طورنبود...نه نه ...یک نفراون زمان به من خبرداد...کی...من؟...اصلاًخبرنداشتم ...کی ...من...؟ اصلاًاون زمونها،مسئول اونجامن نبودم...کی من نه نه اصلاًداستان این جوری نبود....داستان ازاین قراربودکه اون شب من وخانمم داشتیم حموم می کردیم...نمی دونم چی شدکه خبرآوردن توشمال جنگ شده...نه نه دروغ گفتن .کی...من؟...اصلاًمن چیزی رونشنیدم
 
_________________________
 
آقای ابوالهول بنی سگ؟...پس شماچکاره بودید؟کسی که اززیربیضه های خمینی دجال ردشدویک شبه شدرئیس جمهورو نور چشم وپسروفرزندخمینی یابرگ چغندروبادمجان،یاچماق وهویج؟شماآن زمان چکاره بودید
 
یکی دیگرازواق واقهای بنی سگ،زن صیغه ای مسعودرجوی
 
من شنیدم چهارنفرروکٌشتن


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر