چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران
چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

آذر ۲۲، ۱۳۸۹

مسدودشدن مجددوبلاگ تریبون شما

وبلاگ سیاسی (تریبون شما)متعلق به رفیق شباهنگ راد،مجدداًتوسط شرکت حرامزاده دینی،اسلامی،آخوندی بلاگفامسدودشد.بچه قرتی مهندس شده ،علیرضاشیرازی باردیگرعمل فاشیستی خوددرامرحذف وسانسورحقایق رابه اوج خودرساند.
یک سال قبل قرارشدکه سه شرکت بلاگفا،پرشین بلاگ ،بلاگ اسکای،باانفجاربمب دردرون ساختمانهای متعلق به این فاشیستهای حرامزاده دینی ،اسلامی،توسط تعدادی ازاعضای سازمان مخفی مخصوصاًدراوج شورشهای خیابانی سال قبل،به هوابرودکه تعدادی ازمسئولین سازمان این برخوردراموردانتقادقراردادند.
ماقبلاًبه مسئول وبلاگ تریبون شمادرامرجابجائی به مکانی دیگردرشبکه اینترنتی ،هشدارداده بودیم.ولی گویارفیق شباهنگ رادتمایلی به گوش کردن ندارد.

این هم نتیجه بی توجه ئی

______________________

شباهنگ راد،
در پاسخ به چهار جوابِ سلام زیجی

{مسئول گارد آزادی}

سلام زیجی! ..آیا در خلوت خود این سئوال را در مقابل خود قرار داده‏اید که در مقابل رژیم سراپا مسلح و رژیمی که با زور و اسلحه بر سر کار است، چگونه می‏توان بدون استفاده از ابزار دفاعی مناسب و بدون سلاح، کنترل محله‏ها را تضمین نمود؟ آیا چنین سیاستی – یعنی کنترل محله‏ها و آن‏هم بدون سلاح - در خدمت به انباشتن هزینه‏های تاکنونی نیست؟ به غیر از این است که دارید جوانان را دم گوشت توپ قرار می‏دهید و این تفکر، فاقد کمترین مسئولیت کمونیستی – انقلابی‏ست؟
رژیم علناً دارد نه تنها از همین امروز بلکه از دهه‏ها قبل به سرکوب اعتراضات کارگری – توده‏ای می‏پردازد، در همان حال شما دارید فرمان عدم استفاده از سلاح را به گاردهای آزادی و جوانان صادر می‏کنید؟ براستی که مردم چه چیزی را باید ملاک خود قرار دهند و آنرا قیاس نمایند تا به ثمربخشی و بی‏ثمری یک سیاست و عمل انقلابی و "نهادهای تبلیغی" پی ببرند؟ چگونه می‏توانند بر این تفاوت‏ها واقف گردند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر