چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران
چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

تیر ۱۴، ۱۳۹۰

خبرنگارروزنامه کیهان-حسین اصلاًشرفنداری

مصاحبه باآیت الله قوضماعلی گدا
خبرنگارروزنامه کیهان-حسین اصلاًشرفنداری
(متخلص به(ح.ا.ش.ن-حاشن
______________________
درنظام اسلامی چه شد؟چراشد؟چی شد؟

بااوضاع فتنه انگیزانه ای که سرویسهای جاسوسی جهانی مخصوصاًجاسوسان صهیونیسم واسرائیل غاصب وکاسب،درمملکت شهیدسازوشهیدپروروشهیددوست وجنازه شهداحمل کُن اسلامی امام زمان(عج)راه انداخته اند،امروزبعدازچندین سال موفق شدم ازمیزکارم دردفترروزنامه شریف ودشمن شکن کیهان،بلندشده،جداشده،وخودم به خودم مرخصی چندساعته اسلامی وبرعلیه دشمنان نظام اسلامی،داده وبه حضورمبارک امامخامنه ای شتافته وباایشان به عنوان یک خبرنگارمتدین ومومن وپایبندبه نظام،سئوالاتی رادرزمینه وضعیت مملکتی فعلی،ازحضرت امام خامنه ای،بعمل بیاورم،تاشایدازاین طریق کلیه واجبات اسلامی،مخصوصاًمالیدن واجبی،به آنجاهای،دین اسلامی ام رابه عنوان یک فریضه دینی،انجام داده باشم چون که به خداقسم به قبرسیدالشهدا،قسم،به قبرحضرت امام خمینی صلوات الله،الان دوماه است که وقت نکردم واجبی اسلامی رامورداستفاده قراردهم،بس که درگیر(فتنه گران)-(فتنه جویان)(فتنه سازان)-(فتنه گیران)-(فتنه خران)-(فتنه فروشان)-(فتنه بسازوبفروشان)وازمهم تر،ماشین من درخیابان های تهران هم نتوانست ازگردوخاک وخس وخاشاک عبورکند،واسه همین هم پشم وپیله های زایدبدن اسلامی ام توسط عناصرضدانقلاب وضدنظام وابسته به صهیونیستها،آنقدربزرگ ورشدکرده است که واجبی اسلامی وانقلابی،که جای خودداردحتی ماشین پشم تراشی وداس وماشین چمن زنی هم دیگرکارسازنیست،پس بایدمتوجه توطئه های صهیونیسم وجاسوسانش درداخل کشوربوده تاچنین مصیبتهائی دامن دین مبارک اسلام وانقلاب وبیت رهبری رانگیردچون اگرچنین بلاوآفت خانمانسوزی،بیت واهل بیت رهبری راگرفته ولایه ضخیمی،بپوشانددیگرکاردست اندرکاران نظام وقطارنظام به جاهای باریک کشیده وچه بساکه درحین دروکردن باداس یاماشین چمن زنی ناگهان،آلت تناسلی وبیضه اسلام وشیعیان جهان هم،بربادرفته وزحمات سی واندی وچندی ساله برای حفظ نظام،بربادخواهدرفت،واستراتژی سیاسی فرهنگی،سیاسی دشمنان نظام مخصوصاًاهداف شوم صهیونیسم دقیقاًدرهمین نقطه اساسی اسلام نهفته،وباسرمایه گذاری های کلان،قصداخته کردن اسلام،آنهم ازطریق پرورش پشم وموهای زایدبدن،وسپس باریختن این پشم وپیله ها،وبایک توطئه ضدانقلابی،قصدبریدن آلت تناسلی حضرت امام خامنه ای راداشته ودارندکه من به عنوان یک فریضه ووظیفه دینی،سریع ترازهمه،خودم رابه امام خامنه ای رسانده واجازه نخواهم دادهیچکس،این چمنزارعلفزارشده راباهیچ وسیله ای،دروکند

حسین اصلاًشرفنداری:

خوب امام،چی شد،چی شده،داره چی می شه،مملکت چراینجوری شد،کی داره این توطئه های صهیونیستهاروتومملکت اجرامی کنه؟چی به چیه؟چی می گن؟چی می کنن؟چی باچی توی نظام قاطی پاتی شد؟چی گفتین؟چی گفتن؟چی می گن؟چی می خواهین بگین؟من چی بگم؟چی بگیم؟چی گفتیم؟چی شد؟چرااینطوری شد؟

امام:خ.ر:

ای ک...س کِش دیوث...توخودت هم ازعوامل استکبارجهانی هستی ...هی چی چی چیزنکن مثل اون مهندس چیزوی...خواهرومادرمونوگ....دبااون چیزه چیزه گفتناش...توهم بااین چی چی چی هات....مگه خبربهت نرسیدکه اخیراًبه گوش بنده رسیده بودکه یک ک..س کش مادرجنده..ازقول من به جوونهاقول داده بودکه اگه جوونهاتوی انتخابات شرکت کنندمن هرماه پنجاه هزارتومان به جوونهاپول می دم?.... من هم گفتم :...آخه ک..س کش...مادرج...ه ازکجا؟...ازکدوم خزانه؟...بعدش اون مادرج...ه کوسه بی ریش به جونم افتادوگفت:..چرااین کارومی کنی ؟چرااون کارونمی کنی؟چرااین کاروکردی؟چرابه حرفم گوش نمی دی،؟اصلاًچرانمی دی؟چرابایدبدی؟چراندادی که حالابایدبدی؟...هی وودکامی خوردومی پریدتوی آکواریوم اسلام ودین ودادمی زد:...یک بطردیگه بمن وودکابدین خواهرهرچه کوسه روتودنیامی.گ.....م.چرایک بطرِدیگه نمی دین؟...خواهرهرچه کوسه تودنیاروم.....گ...ام....امامادر..جنده..هی وودکاخوردوخواهرومادرِنظاموبااین چراچراهاش..گ....د..حالاتوهم باچی،چی،چی،گفتنادداری استخوان بندی ضعیف واعصاب قاراش میشِ منومی...گ...ئی...ببین کاری نکن دست چدنی موبطرف محموددرازکنم ها..محمودیک آدم کلّه خریه ها..دست چدنی موبدم بهش..همه روفرومی کنه توکونت ها...چون بدجورازدست ات عصبانیه ها...ازمن گفتن

حاشن(ح.ا.ش.ن):..همه رومی دونم ولی مثل اینکه یک سروسرورازهائی بین سران نظام باشمابوده که من خبرندارم وهمه این مدت،الکی الکی مهدی پاشنه طلای شماشده بودم...مثل اینکه تواین وسط فقط من دارم ..ک..ه رومی خورم...من چه گناهی کردم؟...ببین امام..من هم اگه به اونجاهابرسه دست فولادینموتوکون اکبرومحمودباهم می کنم ....خوارتوروهم بدجور..م...ام ازحالابگم که آویزه گوش همتون باشه..محسن وقالباف والله کرم ورادان وگروهبان گارسیارومثل سگ می دازم بجونتون...خودت دیدی که بافائزه جنده چکارکردم...پس حالابگوچه اسراری بین شماهاست که من خبرندارم

خ.ر:..باشه می گم فقط قول بده توی کیهان ات واق واق نکنی تاهمه بشنون..اگه بشنون ..ببین ملّت بدجورمیان ها...

حاشن:...ملّت..ملّت همینجوری شم دارن بدجورمیان...

خ.ر:به هرحال..سروسرنظام برمیگرده به قبل ازانقلاب-انقلاب وبعدازانقلاب-قبل ازانقلاب،وقتی امام توی پاریس تشرف داشتند

حاشن:..الله ومه صل اله محم

خ.ر:..آخه ک..س کش ..اون مادرج...ه که اینجانیست صلوات می فرستی
حاشن:..چه می دونم بخدا...یهودیدی ظهورکردوکیهان روازم گرفت...شانس که ندارم
خ.ر:..نترس..بااون زهری که اکبرتوغذاش ریخته بودتایک قرن دیگه هم ظهورنمی کنه
حاشن:..یادگارامام چی؟
خ.ر:اونهم بااون سمی که اکبرتوی (نعلین اش)ریخت تاصدوپنجاه سال دیگه هم نمی تونه جیک جیک کنه
حاشن:پس بیت جای مطمئنی یه..خبرهاجائی درزنمی کنه
خر:تومادرج...ه بازی درنیاری،هیچ خبری،هیچ جادرزنمی کنه...حال هم زبونتوگازبگیروفقط گوش کن
حاشن:..چشم امام...چشم..فقط روزنامه کیهان روازم نگیرین که می میرم
خ.ر:..کیهان سرتوبخوره..مال تو...فقط گوش کن ک...س کش...مملکت توخطره،من هم استخوان بندی ضعیفی دارم ...دست چدنی ام دیگه کارنمی کنه...اینقدربامن کلِ کل نکن
حاشن:..چشم امام من سگ بیت امام ودربارشمام...گوش می کنم ..بفرمائید

خ.ر:...وقتی حضرت امام توی پاریس تشرف داشتن...این اکبرمادرج....ه می ره سراغ عروس ودخترونوه محترمه امام وترتیب همشونو..یک شبه می ده...بعدش هم می ره عرق سگی می خوره ومی ره سراغ همسروخواهررحمت الله ..مهدی هاشمی....فرداشبش هم سراغ خواهرودختربرادررجائی وحاج آقامدرس...یعنی توی تب وتاب انقلاب اسلامی،زن ودختروناموسِ آیات عظمایی باقی نمانده بودکه این نصف شبی،سراغشون نرفته باشه....من هم موقعی متوجه شدم که منوبرده بودتوی منزل روحانی حاج آقادستغیب ومنزل خواهررحمت الله علیه لاجوردی وحاج آقاصادق خلخالی مرحوم ورحمت الله...جایت خالی چه حالی می کردیم...اکبرمی گفت:...ببین اگه یک روزاین اسراروفاش کنی نصف شبی ترتیب خواهرودخترونوه وزنت راهم همینطوری می دم....من هم که آلوده کارهاوشغل بعدازنصف شبی ونیمه وقت اکبرشده بودم گفتم که ازطرف من خیالش تخت تخت باشه...بعدش هم بهش گفتم که این(کارها)قبل ازهرچیزیک لول تریاک روطلب می کنه...این ک..س کش اکبره هم گفت:طلب هرچیزی،پول می خواد،...من هم هرهفته به امام راحل،تلفن میکردم وبه اسم مبارزه باخاندان پهلوی،تقاضای ملیون تومن ملیون تومن می کردم...عصرهاتاساعت یازده ،دوازه شب کارمون،دودومنقل وذغال باحال وهمنشینی بادوست ناباب بودونیمه شبهاهم آوردن دختروزن وخواهرونوه این حاج آقاواون حاج آقاتوی باغ مهدی هاشمی...

حاشن:...هااا...حالافهمیدم پس موتورانقلاب اسلامی،اینجوری،استارت زد....پس صهیونیستهاواسرائیلیهاهیچ نقشی نداشتند
خ.ر:..صهیونیست....؟..اسرائیلیها....؟ک..س کش کجای کاری....حتی سراونهاهم کلاه گذاشتیم وکلی پول ازشون گرفتیم.
حاشن:...یعنی ازاونهاهم
خر:...آخه خره نفهم...راسته که می گن هیچی نمیفهمی..جزکیهان حاشن:...آخیش....لطفاًکیهان روازمن نگیرین....به روح امام می میرم بدون کیهان
خر:..کیهان بره توکونت...مال تو...فقط گوش کن...کل نظام درخطره ومن بایداسرارنظام رابتوبگم وتوهم به نحواحسن بایداین اسرارروباخودت چال کنی؟

حاشن:...منظورتون اینه که باخودم بگورببرم...؟..ای امام
خر:...ای باباگیرعجب(خر)ی افتادیم ها...؟آره باباجون...بایدباخودت بگورببری وهیچکی نفهمه....اصل نظام دراین نهفتهحاشن:....آهااا..فهمیدم ...اصل نظام ...واین خیلی مهمه....باشه ...باخودم به گورم می برم..فقط...فقط..امام جان جان هرکی رودوست داری،..این..این کیهان روازمن نگیر...من بدون کیهان می میرم
خر:...ای که همون کیهان بره توک....س ننه ات....مال تو...سندش هم به اسم خودت...فقط اسرارنظام روحفظ کن
حاشن :...جان امام قسم می خورم که همه اسرارشماروحفظ کنم...همانطورکه مال بقیه روحفظ کردم....

خر:..مال بقیه.?..منظورت ازمال بقیه کیه...؟..منظورت

حاشن:...منظورم اسراربقیه سرانِ نظامه.....جان عظماقسم می خورم همه فاش کردن اسرارتوی کیهان کارمن نبود....کارنفوذیهای انگلیس واسرائیل بودمن هم فقط عوامل استکبارجهانی روافشامیکردم....جان عظما،جان عظما،به روح امام...کیهان روازمن نگیر

خر:...ای مادرج...ه...بیخودنبودکه اکبرمنوباخودش،به خونه خواهرت برد
حاشن:....بله...چی شد؟
خر:...بله..همان شدکه نظام اسلامی برپاشد
حاشن:..ای خوارک......ه ها،زنتونو..می......م
خر:..هاهاهاها...هاهاهاهاها...هاهاهاها

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر