چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران
چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

تیر ۲۴، ۱۳۹۰

خبردریافتی حقیقتاًحیرت برانگیز

ایمیل دریافتی-ازطرف یک ناشناس
___________________
پژواگ جان باسلام های گرم ودوستانه

من ,د...س..دوازده سال است که دروزارت اطلاعات مشغول خدمتم چهارماه قبل،بادوستتان شهرام تماس گرفتم وکلیت قضایارابرایشان شرح دادم .یک ماه بعدبادوستان دیگردرسازمان شماملاقات کردم.دراولین دیدار،کتک خوردن وشکنجه شدن توسط آن رفقایت به کنارکه میخواستندبدانندمن کی هستم،نفوذی وزارت اطلاعات آخوندی به درون تشکیلات شمایابریده ازنظام ومحتاج کمک شما،تااینکه دوست عزیز،آروین واردماجراشدوهمه آن چیزی که گذشت به (شکنجه گران فدائی شما)توضیح وشرح داد
من آدم واقع بینی هستم واول ازهمه چیزبه فکرخانواده ام هستم به فکرزن وبچه هام وپدرومادروخواهروبرادرم بخاطرهمین موضوع شش ماه قبل با آقای آروین تماس گرفتم.حتی ایشان هم،باشک وتردیدبه من نگاه می کرداماازاینکه درست وسط شکنجه های بدنی توسط اعضای سازمان شمابه دادم رسیدخداراشکرمی کنم که کشته نشدم

مقصودومرام من برای تماس باسازمان شماهیچ چیزی نبودبه جزخدمتگذاری به ملّت شرف ایران،باورکنیدبه عنوان یک ماموراطلاعاتی این حکومت,دوست دارم توی بسترِپیری بمیرم نه اینکه مردم یاشماهااعدامم کنیدمن ازاعدام انسانهاهمیشه نفرت داشتم
من ماموروزارت اطلاعاتم وطی شش ماه گذشته اطلاعات موثق ومهمی رابه آقای بیژن وآقای آروین ارسال کردم
خودم رایک انقلابی می دانم ودرراه انقلاب هرملتی حاضرم جانم رافداکنم برای همین عقیده ام ,خودم رابه شمامعرفی کردم امانمی دانم چراتوسط شمامبارزین شکنجه بدنی شدم
شماهاچریکهای فدائی,شکنجه ام دادید،آن هم شکنجه فیزیکی وبدنی وشماچریکهاازطرف دیگرمدعی مخالف کلیت اصل شکنجه به هرشکل ونحواش بودید

درحالی که

پیروزی شماآرزوی من وخانواده ام بود
_________________________
پاسخی ازطرف ما

ازچندوچون این قضیه وداستان(ماگردانندگان سایت سازمان مخفی)هیچ اطلاعی نداشتیم تاآنکه سه روزقبل،این ایمیل رادریافت کردیم.سپس بارفیق بیژن مسئول کمیته مرکزی ورفیق آروین مسئول بخش امنیتی سازمان تماس گرفتیم وازکلیت قضایاوماجراها،مطلع شدیم
امیدآن داریم تافرصت مناسبی پیش آمده وتوضیحات کامل دراین زمینه داده شود
بخش انتشاراتی سازمان مخفی ایران منتظرپاسخگوئی رفیق آروین مسئول بخش امنیتی سازمان دراین زمینه می باشد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر