چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران
چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

خرداد ۰۶، ۱۳۹۱

طنزدریافتی

گمنام:
فریبرزسنجری گفته
:

جون رفقابه این سازمان مخفی گوش نکنین،به حرفهای من گوش بدین،من دهانم سرویس شده توی این اطاق صاحاب مردهُ پالتاک وچت رومها....دهن این ایرونیهاانشاالله مثلِ خودم سرویس بشه،ازبس حرف زدم دهانم....شده دیگه،هی دادمی زنم که این سازمان (مجهول الهویه)هستش ...ملّت ناآگاه بیشترمی رن طرفِ این سازمانِ (دست ساخته)...هی میگم نروین بیشترمی رن...هی تذکرمی دم این ملّت خرتخمشون هم حساب نمی کنن... باورکنین دهنم سرویس شددیگه،...خسته شدم باباجون....جونِ مادرتون به حرفهام توپالتاک گوش بدین اگه ندین یه مقاله تحلیلی درموردشماهم می دم که توسایتهاچاپ بشه ها...منو دست کم نگیرین ها...دهنتونوسرویس می کنم ..هاهاهاها

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر