چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران
چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

اسفند ۰۳، ۱۳۹۰

خبردریافتی:ازطرف مسئول کمیته شمال-ببرهای مازندران:

رفیق پویان

پژواگ گرامی بادرود

پس ازسفررفیق بیژن به کشورآلمان،وگفتگوبااعضای کمیته خارج،مسئول آن کمیته،امروزنامه ای رابرای اعضای کمیته مرکزی سازمان ارسال کرده که درآن باشرح یک سری ازوقایع گویابوی اولتیماتوم نهائی،برای کمیته مرکزی،به مشام می رسد،من نامه راخواندم وسپس توسط رفیق بیژن،قرارشدکه آن نامه،درکمیته مرکزی ورفقای مسئول درکمیته شمال هم عنوان شود،سعی خودم راخواهم کردتاپس ازمطالعه آن نامه،توسط رفقا،آن رابرای بخش تبلیغاتی ارسال کنم،ازچندوچون نامه رفیق البرز،چنین برمی آیدکه حسابی ازوضعیتِ کارهای سازمان،عصبانی،وعدم تحرک کافی درسازمان،وکلیه کوتاهی هاوکارشکنی هارابرگردن کمیته مرکزی انداخته،وبرای این کمیته،خط ونشان کشیده واولتیماتوم خودراداده،تاآنجاهم که من درجریان وضعیت فعلی کمیته مرکزی هستم،مثل اینکه بهمن وشاهین به دستورِالبرز،ارسال بودجه ماهانه به کمیته مرکزی راقطع کرده اند،البته الان چهارماه است که کمیته مرکزی،هیچ بودجه ای ازطرف کمیته خارج دریافت نکرده،وبهمن هم دراین موردسکوت اختیارکرده ،من دیروزوقتی ازبهمن پرسیدم،قضیه ازچه قراره؟گفت:ازخودالبرزبپرس،...امروزوقتی نامه البرزراخواندم متوجه شدم،...رفیق بیژن هم ناراحت ازاین مسئله به هرحال،منتظرباش تارفقاتصمیم بگیرند،اگرتوافق کردندنامه رابرای بخشِ شماارسال میکنم

رفیقت:پویان

__________________________
بخش تبلیغاتی،بی صبرانه،درانتظاردریافت آن نامه می باشد
پژواگ-تاجیکستان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر