چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران
چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

شهریور ۲۸، ۱۳۹۱

پیش خبرها

پیش خبرها
 

خبرهای پیش ازسفربچه میمون زشت صورت،دکتر،اَ.ن به مجمع عمومی وکُلّی پرازف....ه هاوروسپی های بین المللی درسازمان ملل متحد
 

 

دکترمحمود،اَ.ن رئیس جهورهرچه دیندار،اَ.ن درسراسرایران

من اینباروبرای آخرین بارحضورم دربین شما،رئیس جمهورهای جهان،نه تنهاهالهُ نورم،نه تنهاسیب زمینی هاوساندیس هایم،نه تنهادانشمندِعلف شناس ام،نه فقط آن انرژی های هسته ای برآورده ازهستهُ خُرماوپشمالووهلو،که این باربادکتررررر...ملاحسنی عزیز،این مدافع سنگروخندق خیبر،ودکتررررر...حسن عباسی،متخصص درتئوری بافی های تروراسلامی،باشماجهانیان خداحافظی کرده وبه بزرگی وبزرگواری فاحشگی اسلامی ودینداری یتان،من خدمت گذارِکوچک تان راببخشیدکه نتوانستم بیشترازاینها،جوک بگویم،برای آخرین باروبرای آنکه تنوعی برای حضارمحترم دراین مجمع بوجودبیارم خواستم آخرین جوکم رابگویم،من...منِ بچه میمون،..که حالاحتی میمونهاهم تحویلم نمی گیرند،اماواما....،اسرائیل بداندکه.... خوب بااین باسن وکون کوچکم،نه تنهابه یک مملکت بزرگ،بلکه به کل جهان،ریدم،امیدوارم روئسای جمهورسراسرجهان،ازاین دکترین من خوششان آمده باشدوبعدازاتمام دوران ریاست جمهوری ام،مملکت تان رابه مدیریت من بسپارید،من ازطرف ملّت غیورپرور،قول صددرهزارمی دهم که شش ماهه توی مملکت شماهم برینم،...باگارانتی وضمانتِ صددرصد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر