چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران
چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

مهر ۰۳، ۱۳۹۱

عاقبت دم خروس اززیرقبای ملابیرون زد

نقدی ازمسعود فروزش راد
 
 
____________________________________
 
 
روزی که دراطاق بازجوئی تهرانی بازجوبرای تضعیف روحیه من تصویرمرضیه رانشان داده وگفت اوهم کشته شد ,تنهاعکس‌العمل من این بودکه به وی گفتم اوهم ازاول خودمیدانست،من انتظارداشتم تهرانی ازحرف من عصبانی شده وباردیگرمرا بدست حسینی جلاد بسپارد،ولی‌ این طورنشد،زیراوی هم تحت تاثیر شخصیت والای این زن قرارگرفته بودومن ازنگاه کردن وی به تصویرمرضیه این رادریافتم.بعدازبازگشت به سلول تازه اشک هایم سرازیرشد
.....................................
 
عاقبت دم خروس اززیرقبای ملابیرون زد
 
 
 
آقای فتا پور بازهم با بیشرمی بگویید آنها تروریست بودند!!!
بخشی از کارنامه رهبران سازمان اکثریت
روی سخنم با اشخاص و سازمانهایی است که هنوز بر سر قبری عزاء گرفته ا‌ند که مرده یی در آن نیست!! آیا هنوز هم بعد از دیدن این مطلب به پیمان بستن برای اتحاد با این سازمان جهنمی اکثریت اعتقاد دارید؟
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر