چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران
چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

مهر ۰۶، ۱۳۹۱

شش سال پیش

 
گزارشی ازطرف کمیتهٌ خارج ازکشوربه کمیتهٌ مرکزی سازمان دربارهٌ نیروهای به اصطلاح اپوزیسیونی درخارج ازکشور
 
August 08, 2006
 
 
اززمان اغاز بیداری و اگاهی نسل جدید که با شیوه مبارزه و انقلاب سیاسی اشنا شده و سپس با شجاعت پای در میدان مبارزه مسلحانه گذاشت چه بسا بسیاری از سیاست مداران کلاهبردار و براستی اپورتونیست که هر روزه در لفافه و زیر پوشش حزب وسازمان وگروه سیاسی و انجمن و انشعاب ووو... رنگ وچهره ونقاب عوض می کردندو یا در پوشش یک سری واژه هاو کلمات و جملات بسیارکلان و گنده سیاسی ودهان پر کن سعی در به انحراف کشاندن خط وخطوط واهداف و مسیر اصلی مبارزات اجتماعی توده های ستم دیده داشته و باارائه یک سری تئوری های (ایت الله )پسند در مقابل خیزش های اجتماعی و حتی مسلحانه .مانع وسد ایجاد کرده و برای توجیه خیانت های خود در این زمینه بهانه های بنی صدری نیز می اوردند که اینگونه دجالیت های سیاسی نیز متاسفانه سالهای سال ادامه داشته ودارد.
احزاب وسازمانها وانجمن های باد اورده ویک شبه بدنیا امده چون گروه خائن( فدائیان اکثریت) که سالهای سال با اسم ونام وارم (فدائی ) نانش را به نرخ روز می خورد تا ازگرسنگی سیاسی جان ندهد؟ حزب توده که پس انهمه سال خیانت وادم فروشی وشرکت وداشتن نقش مستقیم در قتل عام بیش از دهها هزار زندانی سیاسی و عقیدتی اشکارانقش و حکم دست راست جمهوری ننگین اسلامی را بازی کرده و می کند ؟ بخش لمپن های اجتماعی و عربده کشان وبد دهان های اجتماعی تحت رهبری و پادشاهی (اقا زاده فوکول کراواتی رضا پهلوی ) _ و یااخیرا نیز احزاب و سازمان های یک شبه ظهور یافته چون حزب کمونیست کارگری و یا جریان های عقب مانده از جنبش های مسلحانه چریکی چون گروه فدائیان اقلیت به رهبری رفیق کش هائی چون توکل ها و یا باند های مافیائی سیاسی اقتصادی چون زهری ها _ افراد بالهوس وشهوت رانی چون مسعود رجوی ها که حالا دیکر کاملا اشکار ومشخص شده است که علنا از یک طرف اب در اسیاب وزارت کثیف اطلاعات جمهوری ننگین اسلامی ریخته و از طرفی دیگر تا انجا که در توان ونیروی خود دارد عمدا وسهوا مبارزین راستین راه ازادی را به قربانگاههای رژیم فرستاده تا خدمتی به ایت الله های کله گنده و بقای رژیم فاشیستی _ مدهبی انجام داده باشد...؟ تا گروهها وسازمان های کوچک وخرده ریزه که هیچ معلوم نیست اصولا چرا ایجاد شده اند ؟ هر کدام به شکل ونحو مخصوص خود به مبارزین راه ازادی خیانت و ضربه های ناجوان مردانه وارد نمودند .
حزب توده با ان رهبران بی شخصیت وبی پرنسیب خود انچنان در بین هوادران وطرفداران (تازه مسلمان شده خود)برطبل و ساز خیانت می نواخت که از دید عقب مانده های متحجر و ایت الله های اسلامی واپسگرا .شاید برادرانی مسلمان تر از انان یافت نشود.
اقای فرخ نگهدار انچنان با نام واسم وارم فدائی بر طبل رسوائی خود می نواخت که گویا هیچ کس و شخصی توان رقابت در امر خیانت ها و ادم فروشی های ممتد با خودش را نداردو دیدیم که چه لجن هائی از دهانش بارید و می بارد ودر این زمینه حتی به( پدر کیا ی ) خود نیز گفته است زکی ؟
اقای پادشاه فوکول کرواتی نیز انچنان از ایران وسرزمین باستانی و کوروش کبیر وداریوش وهخامنش و غیره حرف و سخن سر می دادو می دهد که براستی اگر خود کوروش کبیرو داریوش نیززنده بودند و با این اقا مسابقه تاریخ و فرهنگ وباستانی شناسی می دادند بی شک وتردید مسابقه را می باختند ونفر اخر می شدندو سر انجام بعد از سالها سخن پراکنی و شعار های رنگارنگ انهم در چهارچوب (مبارزه برای ازادی ایران ودموکراسی) به ناگهان رسوای عالم وادم و عام وخاص می شود ودستش از استین کثافت خانه هائی چون( بیت رهبری) بیرون می اید که برای اعاده وباز پس گرفتن ارث ومیراث باقی مانده پدر ستمکار وجنایکارش به چک وچانه زدن های سیاسی -امنیتی مشغول بوده ویا مخفیانه خانواده سلطنتی خود را به استقبال خانواده های منحوسی چون هاشمی رفسنجانی بهرمانی ها گسیل می کندو یا با سو استفاده از سرمایه های ملی و مردمی برای خود مراکز در امد و ثروت اندوزی و مغازه های لوکس وشیک دایر می کند انهم در گرانترین شهر های دنیا یعنی پاریس.
اقای مسعود رجوی بعد از ان همه خیانت وحتی کشتار ونابودی بهترین مبارزین ومتفکران با استعداددرسازمان مجاهدین خلق تحت عنوان وپروژه تصفیه حساب های درون سازمانی _ بعد از ان حرف های مفت و اخوند پسند در استادیوم امجدیه _ بعد از تحریک و تشویق طرفداران وهواداران صادق خود در امر شرکت در نبرد های خیابانی و مسلحانه و متاسفانه ارسال ان همه نیروی صادق ووفادار به قربانگاههای رژیم انهم عمدا و از روی قصد ونیت وتصمیم قبلی و یا الاف کردن هزاران چریک مسلح مجاهد در یک خاک غریب و بیگانه و مجددا ارسال بهترین و پاکترین وشجاعترین سربازان این مرزو بوم به قتل گاههای رژیم تحت پوشش جنگ مسلحانه. ناگهان خود را رهبر عقیدتی- سیاسی این جماعت بی گناه وناشی عنوان وجا زده و حتی جسارت وگستاخی وپر روئی را تا به انجا می کشاند که علنا وبا زور وتحقیر وشکنجه افراد.زنان وهمسران انان را به دادن طلاق وجدائی از هم مجبور ساخته تا راحت تر واسوده تر به خوش گذرانی ها و زنبارگی های شدید وهیستریکی وغیر قابل کنترل خود انهم با همبستر شدن با دختران زیبا روی و انتخاب شده در سازمان چون مریم عضدانلو ها پرداخته وخود را ارضا کند .وسر بزنگاه نیز از مخمصه و درست در حین مبارزه همه را سرکار گذاشته ومیدان راترک کند وخود را به جای امن و مطمئنی برساند؟
اقایان بسیار پر مدعی و حراف وراج موجود در حزب کمونیست کارگری که بلاخره مشخص نشد از کدام نسل بوده واز تخم وتبارکدام کمونیست ومکتب کمونیسم بوجود امده اند وقاحت و رسوائی وابروریزی را تا بدانجا رسانده اند که علنا واشکارا به توده های تحت ستم ومردم زحمت کش و پرولتاریای مورد نظر لنین ( در ایران)وبه حتی پرولتاریای جهان نیز دروغها ئی شاخدار وعجیب وغریب تحویل داده و متاسفانه چه احمقانه نیز به بت پرستی وشخصیت پرستی می پردازند .شاید ان ضربه و خیانتی که کمونیست های واقعی و اصیل ایرانی از اینگونه احزاب و مشابه ان خورده ومی خورند از هیچ نیروودشمن دیگری نخورده ونمی خورند . نیمی از قربانیان کمونیست های انقلابی زیر سایه چرندیات وجفنگیات بافته شده اینگونه احزاب بی در وپیکر وبی هویت و بی مصرف به قربانگاههای رژیم فرستاده شدند . بی مغزی وبی فکری و عدم تصمیم گیری قاطع وعدم وجود اراده شخصی وفردی در درون این حزب و احزاب مشابه باعث ان شده است که به عنوان بردگان سیاسی در خدمت مشتی کلاهبردار و حقه باز وشیادسیاسی قرار گرفته وبا ساز واهنگ سرکردگان موجود در حزب به خوش رقصی بپر دازند . یعنی چیزی که سران وکله گنده های رژیم فاشیستی -مذهبی. جهت ادامه بقای ددمنشانه خود بدان نیاز واحتیاج دارند.و از وجود چنین نیروهائی قلبا وباطنا راضی وشادمان هستند.
چنین نیروها واحزاب یک شبه بدنیا امده که هیچ نقشی در جنبش حقیقی و واقعی و مردمی داخل کشور نداشته وندارند و نخواهند داشت وجز به عنوان یک موجود طفیلی وانگل اجتماعی که به زندگی نکبت بار خود ادامه می دهند فایده وبهره دهی دیگری ندارند.متاسفانه درست بر خلاف مبارزات واقعی توده های تحت ستم گام بر داشته و سد ومانع در مقابل مبارزات مردمی وبویژه مبارزات کارگران وزحمتکشان ایران ایجاد کرده وهمواره نیز خیانت می ورزند . سابقه کاری وشیوه اعمال ورفتار انان طی چند سال گذشته خود بیانگر نهایت احمقانه ترین و نهایت خریت سیاسی انان می باشد خصوصا دروغ گوئی های کلان وگنده ای که از زبان سران وسردمداران این حزب انهم چون لجنی که می بارد.لجن های گفتاری که دیگر حتی برای مارکس وانگلس ولنین هم ابرو وحیثیت نگذاشته است. چنین حزبی عجبا که چه مدعی مبارزه با جمهوری ننگین اسلامی می باشد انهم با ان گارد دروغین ونامرئی ازادی . در حالی که خود اسیر ودر بند خرافات و بت پرستی های خود هستند ؟ چگونه می توانند زحمت کشان وکارگران تحت ستم میهن را ازاد کنند؟ ویا فرض مثال اگر ملت از انان نیز بخواهد که مثلا به مبارزه مسلحانه بپردازند؟ کدامشان بار ویا کشش سیاسی واراده ان را دارند که اسلحه را بدست بگیرند
از دیگر بنجل ها وپس مانده های سیاسی دیگر چون احزاب وگروهها و یا اشخاص وافرادی که تحت لوا وپرچم سوسیالیسم و سوسیال دمکرات و جبهه ملی ونیمه نیمچه های مافیائی که هیچ بوئی از مبارزه سیاسی وفرهنگی نبرده و هیچ تجربه ای در امر سرنگونی این جمهوری ننگین ندارند فراوانند . اما لازم وضروریست که با اوردن نام واسامی تعدادی از انان و شناسائی چهره واقعی شان در امر مبارزه خصوصا مبارزه مسلحانه نهایت دقت وهوشیاری را بخرج داد.بنجل ها وپس مانده های سیاسی چون اقای ابوالحسن بنی صدر - علی کشتگر - اقا وخانم متین دفتری -یا مفت خور ها و اراذل ها و ابتر هاو دم بریده هائی چون فریدون گیلانی ها و پولاد ها وتوکل ها وزهری ها - داریوش همایون ها وشهرام اهی ها و امیر سپهر ها- وحتی در این بین نیز افراد بی تفاوت و بی خیال و فارغ الحال و اسوده خاطر چون مهدی سامع ها وامثالهم که هم از یک طرف اسم ونام وارم (چریک فدائی ) را به دنبال خود ویدک کشیده واز طرفی دیگر به ریسمان پوسیده سازمان مجاهدین خلق اویزان بوده وهستند ونانشان را به نرخ روز می خورند؟ و تازه اگر به سوابق و گذشته کاری و اعمال ورفتار های اینگونه مدعیان فدائی نیز نظری بیندازیم در خواهیم یافت که ضربه هائی کاری واساسی و غیر قابل جبران بر پیکره جنبش پیشتاز فدائی وارد نموده اند و وارد می سازند.می توان از اینگونه شخصیت های کاذب سیاسی که جز حقه بازی وشیادی و کلاهبرداری (شغل )دیگری نداشته وندارند نام برد . اشخاصی که سالهای سال است که به هر طریق ممکن به مبارزین راستین واقعی خصوصا در طیف جریان های مسلح فدائی خیانت ورزیده و می ورزند .
شاید تنها کسی که از بین اینگونه اشخاص تا حدودی از ابرو وحیثیت سیاسی و مبارزاتی برخوردار بوده و توانسته است خود را حفظ و تا حدودی از جنبش فدائی دفاع کند( خانم اشرف دهقانی) باشد که متاسفانه ایشان نیزحالا دیگر به مرز کهولت وپیری و سا لخوردگی رسیده وباید منتظر فوت ودرگذشت این خانم باشیم .کسی که بی شک وتردید با رفتنش تشکیلاتی به نام چریکهای فدائی خلق (شاخه اشرف دهقانی ) و بعد از سالهای سال انهم با سر دادن شعار( تنها ره رهائی جنگ مسلحانه) اما بدون حتی شلیک یک گلوله به طرف نیروهای تا دندان مسلح دشمن تبهکار وددمنش پیرامون جمهوری ننگین اسلامی و یا حتی بدون داشتن یک چریک مسلح جوان جهت مثلا اجرای یک عملیات چریکی- نظامی بیشتر وبیشتر از هم پاشیده وخانم اشرف دهقانی نیز با مرگ خود کل تشکیلات را به زیر خاک خواهد برد.در حالی که اگربراستی دست اندرکاران ومسئولین بی عمل موجود در این سازمان مثلا در ده ویا حتی پنج سال قبل اگر به اندازه یک دانه جوو گندم جربزه وشهامت ان را داشته ومخفیانه وارد ایران شده و به جمع اوری نیروها و افراد جوان مخصوصا با بازماندگان از خانواده های اعدامیان وشهدای راه فدائی ویا حتی همان نسل جوانی که روزی وروزگاری برای سازمان فدائی در امر پخش و انتشار بیانیه ها وکتاب ها و یا در جلسات اموزشی سازمان شرکت داشتند ارتباط بر قرار می کردند امروزه سرنوشت جنبش پیشتاز فدائی اینگونه وبدین سبک وشیوه مورد تمسخر واستیهزای این گروه همیشه معتاد سلطنت طلب و بت پرست ویا ان حزب بی شرم وحیا و بی دروپیکر کمونیست های دروغین ویا حتی دراین بین سازمان مجاهدین خلق نیز جرات وشهامت ان را پیدا نمی کرد که بعد از سواستفاده های کلان سیاسی - فرهنگی از اسم ونام وارم سازمان چریکهای فدائی انهم از طریق و بتوسط افراد بی خیال و بی تفاوت وخامی چون مهدی سامع ها وشورای مملو از احمق ها و کودن های سیاسی ودکان وبقالی به نام (شورای ملی مقاومت) که اکثریت اعضا و افراد ان را مجاهدینی تشکیل می دهند که تا سالهای قبل دستشان در کاسه باند های مخوفی به نام باند سعید امامی می چرخید. واصولا شخص غریبه وغیر خودی در این چهار دیواری بتونی مجاهدین وجود ندارد که نامش را( شورا) گذاشته اند...بهره برداری سیاسی کرده ویا تبلیغات های مورد نیاز جمهوری ننگین اسلامی را راه بیاندازد.
امروز باید از اینگونه اشخاص وافراد مبتذل سیاسی موجود در اپوزیسیون مرده که حالا دیگرجسدش نیز فسیل شده باید سئوال کرد ؟ که با وجود این همه طمطراق ها وبلوف ها وخالی بندی های سیاسی - تشکیلاتی - داد وفریاد های گوش خراش وکرکننده - تبلیغات های ایدئولوژیکی - سخنرانی های سردرد اورو تجمع ها وراهپیمائی هائی که بیشتر به مانند قدم زدن در کنا ره های دریا ها وسواحل تفریحی می ماند - شعار ها و حرف ها ومیلیون ها چرت وپرت وجفنگیات و مزخرفات بافته شده در امر مبارزه با جمهوری ننگین وکثیف اسلامی و یا در جهت سر نگونی این رژیم. و در اصل خیانت و ضربه زدن به مبارزین راستین راه ازادی و نابودی اعضا و حتی خانواده های سیاسی انهم به مدت بیست هفت سال ؟...ایا می فهمند ویا درک می کنند ؟... بیست وهفت سال سراسر مرگ وقتل وکشتار واعدام وتیربارانهای گروهی ودسته جمعی ؟؟ ووو... براستی شما اپوزیسیون انگل صفت و طفیلی در کجای تاریخ بشری سیر وسفر می کنید؟در طول این همه جنایت وکشتار وقتل عام های ددمنشانه چند نفر از هموطنان ستم دیده را نجات داده اید ؟ چند زندانی سیاسی بتوسط شما احمق های عقب مانده تاریخ بشری از زندان های مخوف این رژیم ددمنش ازاد شده است؟ویا گذشته از همه اینها( بدلیل وجود خریت وجهل سیاسی در سراسر وجود شما) چند هزار نیروی انسانی از شما فراری - متنفر و عطای تان را به لقایتان بخشیدند؟ و اصولا با این تیپ وقیا فه مضحک وخنده دار وبراستی مسخره ای که اپوزیسیون مرده انهم با وجود این همه گروهها ونیروهای ریزه می زه وکوچولو که حتی با یک باد معده سریعا می میرندوزنده می شوند؟ بخود گرفته ویا با ان همه اشخاص وافرادبراستی کمیک و خنده دارو به تمام معنامسخره ای که هر روز در رسانه های تصویری متعلق به بنگاههای تروریستی - تبلیغا تی جمهوری ننگین اسلامی در لوس انجلس ویا کشور های اروپائی با تمام قیافه وشکل وتیپ بنجل شان ظاهر شده وباعث خنده سران وکله گنده ها وایت الله های موجود در بیت کثیف رهبری می شوند ؟ براستی عجب اپوزیسیونی دارد این سرزمین کهن وباستانی؟
سالهای سال هست که همه این مفت خور ها وانگل های اجتماعی تحت عنوان نیروی اپوزیسیون هم از توبره جمهوری ننگین اسلامی تغذیه کرده و هم بر سر خلق وتوده های ستم دیده کلاهی گشاد گذاشته ومی گذارندودر این راستا جز دادن کشته وقربانی وارسال مردم بی گناه به قتلگاههای رژیم خونخوارهیچ عمل دیگری انجام نداده ونمی دهند. در چنین شرایط اجتماعی بی چون وچرا وبدون هیچ وشک وتردیدی افراد مبارز وازادیخواهان راستین این سر زمین با بدور انداختن و قاطعانه باید اعلام کنیم که با بدورانداختن اپوزیسیون بی شخصیت وبی هویت وبی اصل ونسب به سطل و اشغالدانی تاریخ وبدور از هیاهو های کر کننده به مبارزه خود ادامه داده وبا بدست گرفتن اسلحه واغاز یک نبرد مسلحانه وسراسری در جهت نابودی کامل این پدیده وحشی و ددمنش اقدام می کنند .در شرایطی که اپوزیسیون بی مصرف به خواب وچرت زدن های سیاسی خود مشغول بوده - در شرایطی که اشخاص کاذب وکلاهبرداران سیاسی تحت عنوان سران - رهبران - دبیرکل ها - مدیران - مسئولان فلان خانه های عشق بازی و عیش ونوش درسازمان سیاسی - گروه بر انداز - حزب سیاسی - ویا ان شخص مدعی رهبر عقیدتی مجاهدین - انجمن ها و کمیته ها و چه وچه وچه ....در پر کردن جیب مبارک خود گوی سبقت را از هم ربوده واز سرو کول هم بالا وپائین میپریدند. ویا ان عده ای که سالهای سال شعار تنها ره رهائی جنگ مسلحانه را سر داده اما حتی یک اسلحه وفشنگ وگلوله برای شلیک (حتی هوائی ) را هم ندارند ؟؟.... ویا سالهای سال با دروغ و فریب و گذاشتن کلاه بر سر مردم داد مبارزه انتقادی و دیالوگ های انتقادی و مبارزات مدنی از طریق اعتصاب واعتراض و مقاومت منفی ونافرمانی مدنی را در جهت مثلا سرنگونی این جمهوری ننگین سر داده ومی دهند ؟... غافل از انکه این احمق ها وعقب مانده های سیاسی هنوز درک نکرده ونمی فهمند که جمهوری کثیف وننگین اسلامی تنها وتنها از طریق نبرد مسلحانه و داخلی و با شلیک گلوله هائی از بین می رود که از اسلحه ومسلسل های مبارزین راستین و واقعی را ه ازادی خارج می شود. نه با حرف وشعار وخود فریبی وخود گول زنی .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر