چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران
چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

آذر ۰۷، ۱۳۸۹

:برای اولین بار منتشرمی شود

همانطور که مقلدین و مسلمین گرامی مستحضر هستند، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، مقام معظم رهبری به دلیل رشادت های فراوانی که در ایام طلبگی در بشکه های حوزه علمیه قم انجام داده اند، از بیماری خاصی رنج می برند و لذا متاسفانه عمر طولانی نخواهند داشت.
ایشان و حضرت آیت الله آقا مجتبی، فرزند مکرم و گرامی ایشان، از همین الان دستور به ساخت مرقد بسیار مجهز و بزرگی داده اند، تا در صورتی که مقام عظمای ولایت، ریق رحمت را سر کشیدند، جایی برای دفن ایشان وجود داشته باشد. (همانطوری که مستحضر هستید، مردم بی تربیت ایران اسلامی ، در صورتی که آرامگاه آن بزرگوار در جای محافظت شده ای نباشد، بر سر قبر مقام معظم رهبری، جمیعا" خواهند رید!)
لذا، بنا به وظیفه اسلام و دینی، حضرت آیت الله قنبل دوست  نجفی دستور دادند تا یک لوستر بسیار گرانبها برای مقعد رهبر انقلاب، ببخشید اشتباه تایپی بود، یک لوستر برای مرقد مقام معظم رهبری ، تهیه ببیند و به آن مرقد تقدیم کنند. 
لازم به ذکر است که که این لوستر از محل خمس و زکات شما مقلدین عزیز، تدارک دیده شده است

_____________________________________

استفتا از آیت الله قنبل دوست درباب خاموش کردن قرآن آتش گرفته با جیش کردن بر آن / در صورتی که شما قرب الی الله جیش کرده باشید، گناهی مرتکب نشده اید.

سوال وارده : 
با عرض سلام حضور شیخ الفقها و المجتهدین، حضرت آیت الله قنبلپسند (متبارک آلت) ؛
حضرت آیت الله، بنده  یکی از کاربران سایت والاترین هستم که در شهر آمستردام هلند زندگی می کنم.
همانطوری که مستحضر هستید این کفار بی شعور، در سالگرد یازدهم سپتامبر، سعی به آتش زدن قرآن داشته اند.
بنده نیز در یکی از شهرهای آمستردام دیدم که یکی از کفار مشغول آتش زدن قرآن است و چون کپسول آتش نشانی در دسترس نبود، ناچارا بر روی قرآن جیش کردم تا خاموش شود.
آیا بنده گناهی مرتکب شده ام ؟

======================================

پاسخ حضرت آیت الله قنبل دوست نجفی (متبارک آلت):

والله اعلم، 
در اسلام عزیز، نیت فرد بسیار مهم است، اگر شما قبل از آتش زدن قرآن مذکور  ، دست بر گوش خود گذاشته باشید و بگویید :(بر روی قرآن جیش می کنم تا خاموش شود، قرب الی الله)؛  گناهی بر شما نوشته نمی شود ، بلکه ثواب نیز کرده اید. ( البته نکته مهم این است که شما باید ختنه شده باشید، در غیر این صورت حتی اگر نیت خیر نیز داشته باشید، گناه مرتکب شده اید!)
اما اگر نیت شما، توهین به قرآن عزیز بوده باشد، بنده شخصا به آمستردام خواهم آمد ، اول سری به آن خیابانی که پر از چراغ قرمز است، خواهم زد و بعد .... !
البته الان که دارم فکرش را می کنم، اگر پای بنده به آن خیابان مذکور برسد، از آن خیابان بیرون نخواهم آمد چون خیلی شبیه بهشت برین است، شما هم تا قیام قیامت جیش بکن به قرآن ، به من چه !!

صدق الله قنبل العظیم
آیت الله قنبلدوست نجفی
قم - سنه هزار و سیصد و تق
(مهر دفتر حضرت آیت الله العظمی قنبل دوست نجفی)


دفتر حضرت آیت الله افشا می کند:/ مژده: موفقیتی دیگر برای دنیای اسلام، پاپ به دست مبارک آیت الله قنبلدوست مسلمان شده است.

خیر اختصاصی دفتر شیخ الفقها و المجتهدین ، حضرت آیت الله قنبلدوست نجفی (متبارک آلت)
____________________ _________________________

با شادمانی تمام به اطلاع مسلمین گرامی می رساند که پاپ بندیکت شانزدهم، به دست حضرت آیت الله العظمی قنبلدوست، مسلمان شد.
لازم به ذکر است که استفان هاوکینگ نیز به دست حضرت آیت الله قنبل دوست قبلا مسلمان شده بودند. (برای خبر مسلمان شدن پرفسور هاوکینگ اینجا را ببیند) و همانطوری که مسلمین عزیز مستحضر هستند، آلبرت انشتین ، فیزیک دان بزرگ نیز قبلا به دست آیت الله بروجردی مشکلات علمی خویش را حل کرده  و مسلمان شده است. (گزارش روزآنلاین در اینباره)
در زیر نامه پاپ  به حضرت آیت الله آورده می شود:
بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض هلو و هو آر یو به حضور گرانقدر حضرت آیت الله  العظمی قنبل دوست  نجفی
به اطلاع آن مقام بزرگوار شیعه می رساند که در پی آخرین نامه شما و توضیحات شما، بنده به دین مبین اسلام ، ایمان آورده ام.
اکنون که 83 سال از عمرم گذشته است، بسیار متاسفم که چرا زودتر مسلمان نشده بودم.
ما کشیش ها ، عمری زحمت می کشیم تا به دو چیز برسیم،یکی بتوانیم بچه بازی کنیم، دیگر اینکه اندکی پول بدست بیاوریم، اما با مشکلات زیادی روبرو هستیم، چون در غرب خراب شده، مطبوعات خصوصا به علت بچه بازی ما را بشدت زیر فشار می گذارند.
اما در اسلام عزیز، بچه بازی کاملا قانونی است و پیامبر اسلام هم که خودش اینکاره بوده است(!)؛ بماند که شما مقامات اسلامی ، به چه راحتی به اسم خمس و زکات پول به جیب می زنید که البته ما کشیش ها گه بخوریم، بتوانیم مثل شما هنر نمایی کنیم.
لذا بدینوسیله بنده پاپ بندیک شانزدهم، طی این نامه مسلمان شدن خودم را اعلام می کنم و به زودی جهت دستبوسی به قم خواهم آمد.
اما لطفا این موضوع اسلام آوردن من محرمانه بماند چون ممکن است استکبار جهانی از دست من عصبانی شود و مرا بکشد!
امضا و مهر
پاپ بندیک شانزدهم، 
واتیکان 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر