چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران
چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

آبان ۲۰، ۱۳۸۹

اگرخودتون سانسورنمی کنین پس خودتونونشون بدین:


فرستنده مطلب :یک ناشناس:

اگه راست می گین،اگه خودتون سانسورنمی کنین پس خودتونونشون بدین واین مطلب روتوسایتتون درج کنین
________________


چگونه امام علی(ع) این لقب خاص و یکتا را به حضرت آیت الله قنبل دوست اعطا کردند ؟

حضرت آیت الله در عنفوان جوانی، آتیئست شده و دیگر خدا قبول نداشتند، تا اینکه پدر ایشان که از فقها و علما قوم بود، شبی درست به دامان حضرت علی (ع) شد و از او خواست که یا پسرش را بکشد و یا اینکه به راه راست هدایت کند.
آن شب که حضرت آیت الله قنبل دوست، به خواب رفته بودند ، حضرت علی (ع) به خواب ایشان آمد و گفت : پسرم ، چرا خدا را قبول نداری ؟! تو هیچ می دانی اگر مسلمان باشی و در راه اسلام مبارزه کنی ، زمانی که به جهنم رفتی ، صدها حوری بهشتی نصیب تو می شود ؟!
حضرت آیت الله قنبل دوست عکسی از جنیفر لوپز (که همیشه همراه داشته) را بیرون می آورد و به حضرت علی (ع) نشان می دهد و می گوید عمرا در بهشت چنین بانوانی پیدا شود ، و امام علی چون نمی خواسته کم بیاورد، گفته بانوان بهشتی، صد درجه از این عکس بهتر هستند و به دست مبارک خود ؛ این عکس را به حضرت آیت الله قنبل دوست می دهند. امام علی سپس می فرمایند:  پسرم، به حوزه علمیه نجف برو، آنجا درس دینی بخوان، و من قول می دهم زمانی که به بهشت آمدی ، هفتاد و دو میلیون فرشته با این شکل به تو بدهیم و چون امام علی (ع) می بینند که آب از لب و لوچه حضرت آیت الله سرازیر شده است، می فرمایند تو را به لقب قنبل دوست مفتخر می کنیم. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر