چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران
چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

آذر ۰۳، ۱۳۸۹

کتاب :نيروهاوهدفهای انقلاب مشروطيت ايران






کتاب(نيروهاوهدفهای انقلاب مشروطيت ايران)نوشته رفیق کبیر:بیژن جزنی
__________________________

:رفیق خانم میهن جزنی
يک نسخه از اين پايان نامه در منزل پيش من بود. ساواک وقتي به منزل ما ريخت، اين نسخه پايان‌نامه را با خود نبرد و من آن را سال‌ها حفظ کردم. پس از انقلاب من کليه يادداشت هاي بيژن و بويژه يادداشت هاي زندان قم و اين نسخه پايان‌نامه را به سازمان تحويل دادم.برخي دوستان بعدها بسيار به من گله کردند که چرا چنين کردي، ولي در آن زمان طبيعي بود که من نوشته‌هاي بيژن را به سازمان بدهم. آن نسخه کپي در سازمان گم شد. بعدها و در مهاجرت بدنبال آن‌ها گشتم. گفتند نزد اين و آن است و لي متاسفانه هيچوقت آنها را پيدا نکردم. در سال 1996 که کميته بيژن جزني را تشکيل داديم، قرار بود که آثار بيژن و منجمله اين کتاب منتشر شود.» متاسفانه اين کار صورت نگرفت
____________________

http://www.etehadefedaian.org/?page=article&nid=3487

براي تهيه کتاب ‌ميتوانيد :
مستقيما از انتشارات سازمانedition@etehadefedaian.org

در پاريس از انتشارات خاوران:
تلفن :0143437696

درکلن - آلمان از انتشارات فروغ:
foroughbook@arcor.de

تهيه نمائيد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر