چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران
چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

بهمن ۱۲، ۱۳۸۹

رفیق پویان-مسئول کمیته شمال

پیام برادرگوربگورشده به رئیس جمهور(برگوزیده)
پیام رهبرگوربگورشده مافیای موجوددرسازمان مجاهدین خلق
فراخوان به اعتراض وقیام علیه دیکتاتوری اززیرقبر

برادران مجاهددرفرانسه،...خواهرمریم...(ببخش)...همسرزیبا،صیغه ای وچهارم من،...متاسفانه کِیسِ پناهندگی من ازطرف دفتریو اَن دربهشت موردقبول واقع نشدومرارَدکردند...دوباره مجبورم توی صفِ انتظارنوبت دربرزخ ، منتظربمانم...آخرین خبری که وکیلم به من داداین بودکه تاچندماه دیگریکی ازدولتهای انسان دوست وپناهنده سیاسی پذیر،عضواتحادیه جهنم،به خواسته های من پاسخ مثبت وقبولی راخواهدداد...ضمناًپدران ماشریعتی وطالقانی پدربزرگ روح الله خمینی هم توی صف ماهستند...اینهاهم هنوزهیچ جوابی رااز اینجادریافت نکردند...تنهامشکل بغرنجی که دارم اینهاهستندکه اگرتوانستی برایم ارسال کن...سه،چهارتاخواهرخوشگل ومامانی مثل خودت..چون دیگه بدون توواقعاًکَف کردم..دوم :اگه تونستی چندقواره کفنِ نوبفرست..کفن های قبلی همه پوسیدن...سوم:برادران مجاهدمخصوصاًتوی پاریس وآلمان ونیویورک اگه توانستندیک کم کمک مالی کنندبدجورتومضیقه هستم..آخه اینجاآب یخ خیلی گرونه ..یک بطرآب سردسی صدهزارتومنه
به این برادرمسئول سایت هم یک پیغام درگوشی بده...بهش بگواون عکس منوازسایت دِلِت کنه وبرداره...اون عکس مالِ بیست ساله پیشه....ضایع بازی درنیاره...
پدرطالقانی وپدربزرگ خمینی هم برایش پیام دارن..می گن...:مسئول سایت بااخبارهایش کلاًریده....

شوهرصیغه ای یت:مسعود
نهم بهمن ۲۰۱۱میلادی برابربایکم فوریه جمادی الثانی-پایگاه پناهندگان جهنمی
دهان اون خلبان ناشی آمریکائی رومن.......که اولین بمب راصاف انداخت روی سرمن.....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر