چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران
چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

آبان ۲۶، ۱۳۹۱

شش سال پیش-نوشته ای ازرفیق پویان

برای آنکه فریب نخوریم
 
کمیتهٌ خارج ازکشورسازمان مخفی ایران
سال ۲۰۰۶-آمریکا
 
سازمان مخفی ایران
 
بی‌ شک و تردید کسانی‌ که اوایل انقلاب ویا حوادث و اتفاقا ت بعد از آن را دیده و مشاهده کرده اند خصوصا این نسل سوخته که متاسفانه مشکلات و بدبختیهای موجود را با صبر و تحمل فراوان پشت سرگذ ا شته و هم چنان در اوج نابسامانیهای اجتماعی به زندگی‌ دردناک خود ادامه میدهند . از یک طرف شاهد بدترین و شدیدترین رفتار های ضد انسانی‌ سیستم حا کمه بوده اما از طرفی‌ نیز و به نظر من بدتر از همه این رفتار ها ی وحشیانه .شاهد تنها گذاشتن این نسل از طرف نیروهای اپوزیسیون درنده و ما فیا یی‌ بود .شاید بریدن این نسل از مسائل سیاسی‌ مربوط به جامعه یمان را بتوان از نفرت و انزجا ر آنان عنوان کرد . شاید بتوان گفت که نسل جوان دیگر تحمل با ندباز یها و کثافت با زی ها ی مختص و موجود در نیروها ی اپو زیسیون را نداشته و ندارد . و شاید نیز بتوان به این نسل انواع و اقسام اهانتها و انگ های بی‌ مورد زد .آنان را بی جربزه _ ترسو _ بزدل _ بی‌ غیرت _ بی‌ تعصب _ بی‌ تفاوت _ سر گردا ن و پریشان _ نا آگاه و نادان . و و و.... به حساب اورد . اما نامردیهاو خیانتهای ضد اجتماعی و کاملاضد این نسل‌ و از پشت خنجر زدن بر پیکره این نسل توسط نیروهای حر اف و بی‌ مصرف وبی‌ منطق را چه باید نامید؟ چنین نیروی کاملا مسخره و بی‌ شرم و حیا و بی‌ منطقی‌ که تحت عنوان نیروی به اصطلاح اپوزیسیون به حیا ت زالو صفتا نه و مفت خوری خود انهم با مایه گذاشتن از سر مایه و بودجه ملی‌ همین نسل ادامه داده و متاسفانه به ما نند جمهوری اسلامی‌ هیچ ترحم و مهری نسبت به این نسل از خود نشان نداده و نمیدهند . وحتی‌ برایشا ن هیچ تفاوت و فرقی‌ نمیکند که روزی چند جوان بدبخت و بیچاره و بیگناه بالای چوبه دا ر ا ویز ان _ا عد ام و یا تیر بارا ن شده یا حتی خود را کشته و حلق اویز میکنند و این نیروی به اصطلاح ( مزخرف اپوزیسیون ما)به مانند کفتار های پیر و گرسنه منتظر خبر های دست اول بوده ونا بودی تدریجی‌ و زجر اور این نسل را خواهان و خواستار شده تا شاهدین اصلی‌ خیانت ها و دجالی‌ های سیاسی‌ چندین ساله خود رابه خاک سپرده و لاپوشانی‌ کنند و بنگاهها ی‌ تبلیغاتی‌ و خبری خود را گرم نگاه دارند . چه باید نامید؟
با چنین حا ل و روز پریشان و درب و داغو ن و افتضاحی که اپو زیسیون ایرانی‌ داشته و دارد . بی‌ شک و تردید هر آدم عا قل و منطقی‌ و فکوری همان ابتدا عطا ی آنان را به لقای مبارکشان بخشیده و جان خود را نجات میدهد . مگر در برابر این همه جنایت و قتل و کشتار و نا بودی این نسل چه ( غلطی‌ ) کردند؟ که امروزه بتوان از آنان انتظار نو و جدید داشت . هیچ اپوزیسیونی‌ در دنیای فعلی‌ به اندازه اپوزیسیون موجودایرانی‌ مسخره و کمدی و احمق و نادان نبوده و نیست . فریب آنان را نخوریم . باید نیرو یی دیگر و براستی‌ اپوزیسیون واقعی‌ را ایجاد کنیم انهم به توسط همین نسل سوخته و نسل جوان امروزی و بدور از غوغا سالاریهای ناجوانمردانه اپوزیسیون مفت خور بی‌ عمل و بی‌ منطق ‌. هنگامی‌ که مدعیان سیبیل کلفت فدائی‌ و کمو نیست های فلسفه با ف با انهمه ادعا های بی‌ پرنسیبانه خود این نسل را در اوج بدبختیها و بیچارگیهای روزمره یشا ن تنها گذ اشته و نا مردانه و ناجوانمردانه به آنان خیانت ورزیدند. از آقایا ن مسعود رجوی ها و رضا پهلوی ها و احزاب من در اوردی چو ن حزب کمونیست کارگری ها و سازمانهای به مانندقا رچ ها ی‌ سمی‌ و علفهای هرز چه انتظاری میتوان داشت . ؟؟؟ آشکار و بارز و مسلم است که حتی‌ در خوشبینانه ترین حالت نیز اعتماد کردن به چنین نیروهایی‌ اشتباهی فاحش و محض بوده و عمر مبارک خود را هدر خواهیم داد . و در چنین وضعییتی است که هواداران و طرفداران این نیروها از آنان بریده و خود به فعالیت ادامه می‌ دهند . طرفداران و اعضای سازمان مخفی‌ جوان مسلح نیز به مانند دیگر طرفداران و هواداران این گونه نیروهای بی‌ عمل بعد از سالها انتظار و چشم بر اه بودن برای یک عمل و حرکت کارساز از طرف اپوزیسیون فراری فدائی‌ وارد میدان کارزار و مبارزا ت سیاسی‌ مختص خود شد
آنچه که سالها بر سر جنبشی‌ به نام جنبش پیشتا زفدائی‌ امد و می‌ آید اگر براستی‌ در امر این اتفاقا ت و حوادثی‌ که به وقوع پیوست دقت و توجه کنیم . به این باور و نتیجه خوا هیم رسید که آن طور که خو د مسیو لین این سازمان خصوصا بعد از انقلاب پنجاه و هفت به این جنبش و سازمان ضربه های کاری وار دنموده و خیانت ورزیدندجمهوری اسلامی‌ وارد نساخت و نکرد. سالهاست که اینگونه رهبران و مسیولین و کادر های مرکزی این سازمان و سازمانهای هم طیف فدائی‌ چنان خانواده های اعد امیا ن و کشته شدگان و حتی بازماندگان این کشته شدگان و فرزندان آنان را تنها گذاشتند که هیچ بنی‌ البشری چنین عمل و کاری را تا بحال انجام نداده است . در بین بسیاری از بازماندگان کشته شدگان و قربانیان سیاسی‌ چه بسا چنین انگیزه ای در آنان بارور شده بود که انتقام خون های ریخته شده اعضای خا نوا ده خود را .با دست خود بگیرند .
اگر بیا د داشته باشیم در سال هزارو سیصد و هفتا دیا هفتاد و یک علی‌ اکبر هاشمی‌ رفسنجا نی صحنه ترور ساختگی‌ از خود به وجود آورد و آن را بر گردن سازمان فدائی‌ و عا مل تیر اندازی را نیز از اعضای منزوی شده و بریده سازمان فدائی‌ معرفی‌ کرد در حالی‌ که واقعییت چیز دیگری بود آن زمان هاشمی‌ رفسنجا نی‌ براستی‌ از طرف این سازمان یعنی‌ سازمان مخفی‌ در طرح و پروژه ترور این سازمان قرار داشت . اما خالی‌ کردن عقده ها و کینه ها و نفر تهای تلنبار شده به مدت طولانی و ‌سالهای سال به ویژه به قتل رسیدن و کشتن عزیزان و والدینشان و از طرفی‌ مخصوصا بعد از واقعه کشتار نویسندگان و روشنفکران و قتل خانواده فروهر ها و از همه مهمترحادثه هیجده تیرکوی دانشگاه در تهران که گویا تعدا دی از کشته شدگان دانشجو از بد حادثه با این سازمان ارتباط و برای این سازمان فعالیت میکردند این حس و انتقام به او ج خود رسیده و این سازمان از حالت گفتار و بحث به مرحله‌ عمل و مبارزه مسلحانه روی می‌ آورد . و در همان روز تعدادی از مامورین اطلاعاتی‌ و نیروهای معروف به لباس شخصیها را ناکام میکنند. و بعد از آن نیزنامه های تهدید امیز خود را ابتدا به سران و مسولین بالا مقام نظام مانند دادستان ها و قاضیها و استا نداران و فرماندهان نظامی و مخصوصا به وزارت اطلاعات کشور ارسال کرده و آنگاه وارد مرحله عملیاتی‌ خود میشوند . در طی‌ سه سال گذشته نیز دست به عملیات های دیگر چریکی‌ زده که آخرین عملیات آنها را می‌توان ترور چند قاضی‌ مانند قاضی‌ مقدس را عنوان کرد . دلیل ترور این قاضی‌ نیز بر طبق گفته ها و توضیح آنان صدور حکم اعدا م تعدادی از دانشجویان قبل از حادثه کو ی دانشگاه از طرف این قاضی‌ وهمچنین شرکت این قاضی‌ در کشتن و اعد ام تعداد زیادی از قربانیان و مقتولان سیاسی‌ در زندانهاو نقش مستقیم این قاضی‌ در تیر خلاص زدن به دو زن و شو هر از فدائیان در سال شصت و پنج و زور گیری های مادی و پولی‌ کلان این قاضی ا ز بسیاری از خانواده های‌ بی‌ بضا عت که پرونده حقوقی‌ آنان زیر دست ایشان بود .
حدود چهار ماه قبل نیز فرمانده گردان عا شورا در شهر سرا وان را و گویا اینباراین سازمان با همکاری مبارزین مسلح بلو چستا ن ترور کرده و مسولیت آن را نیز بر عهده گرفته اند. اگر در حال حاضر به شیوه عمل آن تعداد از سازمانهای نامبرده شده نگاهی‌ بیندازیم در خواهیم یافت که آنان بدون توجه به یاوه سرایی‌ های نیروهای مدعی‌ اپوزیسیون بی‌ حرکت و ما فیا یی علنا در درون جامعه و در داخل کشور به مبارزا ت سیاسی‌ خود ادامه می‌ دهند . نه در خارج از کشور .
اما متاسفانه وزارت اطلاعات کشور جهت ضربه زدن به این نیروها و همچنین به این سازمان که مخفیانه ضربا ت خود را بر پیکره رو به ریزش حکومت وارد می‌ سازد و از لحاظ اجتماعی نیز گویا مو فق شده اند جایگاه خوب و مناسبی‌ را در بین مردم و مخصوصا در بین جوانان و دانشجویان که تشنه انتقام و خالی‌ کردن عقده ها و نفرت های مالامال و تلنبار شده در طی‌ این سالها هستندبه وجود بیاورند هر از چند گاهی‌ تعدا دی از مامورین و تخریب کنندگا ن شخصیتی‌ خود را در لباس افراد چپ و یا مثلا زندانیان زن سیاسی‌ و یا نویسندگان مخالف حکومت انهم در لباس چپ را روانه بازار مکا ره اپوزیسیون (خوش باور و ها لو صفت ) کرده و قصد شناسایی‌ ا عضا و نفرا ت اینگونه سازمان ها را دا رد . که نمونه اخیر این گونه افراد جعلی‌ و شخصیت تخریب کن را می‌ توان از خا نمی‌ به نا م نسترن بهکیش به میان آورد . که تا دیروز خود را به ریسمان پوسیده جبهه دوم خردادی ها اویزان کرده بود . و بر طبق خوا سته آقای خاتمی‌ به درون جنبش واقعی‌ زنان در داخل کشور نفوذو همچنین جهت شناسایی‌ دانشجویان مبارز و آزادی خواه و فعالان سیاسی‌ با وزارت اطلاعات کشور همکاری و سنگ تمام گذشته است . در حالی‌ که باید واقعیت ها را پذیرفت . با تخریب چهره ها و شخصیت های واقعی‌ و مبارزین این کشور نمی‌توان خود و ملت را فریب داد . مردم خود به مراتب بهتر و بیشتر می‌ دا نند و میفهمند که چه کسانی‌ برای ازادی واقعی‌ ایران مبارزه و زحمت میکشند . و برای انکه ما نیز فریب هیچ کدام از نیروهای دغل بازو حقه باز و مکا ر و حیله گر موجود در ا پوزیسیون بی‌ فایده و چلا ق و فلج شده و خیا لی‌ را نخوریم . باید و لازم و ضروری ست که از آنان فاصله گرفته و ما نیز عطا یشا ن را برای ا بدیت به لقایشان ببخشیم . تشکیل یک نیروی جدید و قوی و کاملا جوان را داده و پا به پای مبارزین واقعی‌ این مرزو بوم به مبارز ا ت سیا سی‌ _ اجتما عی‌ _ فر هنگی‌ خود تا رسیدن به ازادی واقعی‌ ادامه دهیم . حتی‌ اگر شد با جنگ مسلحانه و با به دست گرفتن ا سلحه .
 
 فراموش نکنیم که ماقویترازحکومت هستیم
پویان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر