چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران
چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

آذر ۰۷، ۱۳۹۱

پاسخی به ناشناس وناشناسها

آقایاخانم محترم(ناشناس)،جهت تفهیم شما
بیانات شمادربخش نظرات وایمیل سازمان درسایت بااین عنوان دریافت می شود

  ناشناس <noreply-comment@blogger.com

دلیل عدم درج کامل نظرات شمابدلیل کمبودوقت بخش اینترنتی،درشبکهٌ اینترنتی بودکه بااین مشکل مواجه شدیم،نه به دلیل سانسور
دراین بخش کلیهٌ نظرات شمادرج خواهدشداماشما(پرفسورنظرسازونظردهنده وجمله ساز)لااقل یک اسم ونام (تقلبی)یایک آدرس ایمیل تقلبی،برای خودتان درست کنیدتتاحداقل،خوانندگان(نظرات)شما،باشماتماس بگیرند

درج نظرات شماوقضاوت باهمهٌ خوانندگان

________________________
 
به من میگویی ترسواماخودت ترسیدی وهمه حرفهایم راثبت نکردی
 
خب چرا مذهبی و بورژوایی فحش میدهی؟ مثلا من یک آدم معلول را میشناسم که اعتقادات کمونیستی دارد هیچوقت به خودم حق نمیدهم به علی خامنه ای بگویم چلاق چون میدانم این کلمه چلاق آن آدم معلول را ناراحت میکند این انسان معلول برای مرام های برابری خواهانه و عدالت جویانه در مارکسیسم به کمونیسم ایمان آورده است شما اگر کمونیست بودید برای رسیدن دو عاشق به هم به سند، قرارداد، طلاق نامه، اعتقادی نداشتید و بچه های اینهارا حرامزاده نمیشناختید بله مذهبی ها به فرزندان این عاشقان میگویند حرامزاده، شما چون بیسوادی حرفهای من را نمیفهمی و بعد از نفهمیدن هم به من انگ رژیمی بودن میزنید اما اشکالی ندارد بگذارید چند تا فحش بهتان یاد بدهم:
ریدم به کس خانوم فاطمه زهرا و خواهران بسیجی
شاشیدم دهن خامنه ای
کیر به مغز سد علی
میدهم سگ بگاد خامنه ای را
بسیجی ساکر
بسیجی خایمال دستمال
کیر به خاندان پهلوی (در اینجا چون اطمینان دارم تمام افراد پهلوی آدم های بدی بودند از کلمه خاندان استفاده میکنم)
به نظر من هرگاه مطمئن شدید کسی آدم بدی هست به او فحاشی کنید مثلا شما هیچوقت نخواهید فهمید پدر و مادر من چه کسانی هستند اصلا شاید کسانی بودند که همفکر با شما بودند پس حق فحاشی به پدر و مادر من را ندارید اما میتوانید به خودم فحش بدهید چون به افکارم آگاه هستید
مثلا ما میتوانیم خواهر مادر مجتبی خامنه ای را بگاییم
در ضمن میتوانید از کلماتی نظیر کثافت، لجن، آشغال مزدور و غیره و غیره استفاده کنید
میتوانید از کلماتی چون کاسه لیس و نوکر و غلام و بدبخت و بیچاره و عنتر و الاغ استفاده کنید ولی نمیتوانید از کلماتی چون بیناموس استفاده کنید چون ما کمونیست هستیم به ناموس اعتقاد نداریم زیرا همسران ما برده ی ما نیستند اما رفیق ما هستند این واژه بیناموس فحشی عقب مانده است اگر کسی به من گفت بیناموس من چون مادر این شخص را نمیشناسم به او نمیگویم مادرجنده در جواب به او خواهم گفت کیرم دهنت جنده لاشی عقبمونده، بله بخاطر اینکه به کلمه حرامزاده یا بیناموس اعتقاد ندارم از اینجور فحش خوردن ها خوشحال نمیشوم چون میدانم آن شخص قصد و لحن توهین دارد (چون او به رفیقم یعنی همسرم یا مادرم فحاشی کرده) اما مثل او جواب نمیدهم زیرا من کمونیستم و او مسلمان، در ضمن شجاعت واقعی را کسی دارد که با مشت و گلوله سراغ مزدوران میرود و با کتاب و دانش به سراغ دهاتی های بیسواد
__________________________________
ناشناس یک نظر جدید درمورد پیام شما گذاشته است " درج مجددیک مطلب جهت اطلاع مجددِیک عده بی خبر
 " .
به من میگویی ترسو اما خودت ترسیدی و همه حرفهایم را ثبت نکردی، راستی همان سربلندی که خودم بسیار از خودش و رفیقان توده ای توفانی اش بیزارم در سایتش کامنت هایش را آزاد میگذاشت و هیچ سانسوری نداشت اما شما چون ارباب ما هستی و از در عقب کمونیستی باید اول کامنت ما از زیر سانسور وزارت ارشادیه شما رد شود بعد با کلی سانسور به نام ایمیل!!! ثبت شود
پیشنهاد میکنم کامنت هارا آزاد کنید در blogspot این ویژگی وجود دارد که هر کسی بتواند کامنت بگذارد و ثبت شود فکر کردم شاید بلد نباشی اگر بلد نیستی یک ندا بده بهت یاد بدم، اگر هم بلدی که همونطور که معلومه بسیار آنلاین تشریف داری هرگاه کامنتی دیکتاتوری پرولتاریای وبلاگی ات را بخطر انداخت سریعا حذفش میکنی دیگر...
از آنجاییکه همچنان در حال تحریف من هستی بنده باز هم مجبورم جواب بدم
برای ثبت در تاریخ:
1- بنده به شخصه نه تنها به سرنگونی جمهوری اسهالی اعتقاد دارم به اعدام انقلابی و غیر انقلابی تک تک افراد ج ا معتقدم
2- در هیچکدام از سه کامنت من گفته نشده که به ج ا فحش ندهید فقط گفتم نام کمونیسم را با فحش های مذهبی خراب نکنید اگر هم قرار است فحش بدهید درست حسابی فحش بدهید
3- من اصلا از فحش های شما به ج ا عصبانی نمیشوم حسرت میخورم که بعد از سال ها یک همچین گروهی پیدا کردم که با افکار من نزدیکی دارند اما بسیار بسیار آلوده فرهنگ و ادبیات اخوندی هستند
________________________
دقیقا مثل جمهوری اسهالی ایرانی هارا با اعراب و اعراب را با ایرانی ها دشمن میکنی
خر تو خر عرب تو عرب، چه ادبیات راسیستی کثیفی
ای ملت ایران بک مشت حکومت ران متجاوز به ایران شما حمله کردند، مگر مردم عرب حمله کردند؟ که اینچنین به عربها توهین میکنید! الان مردم اروپا و روسیه باید بخاطر تجاوز هیتلر و نازیست های المانی به کشورشان به کل المانی ها فحش بدهند؟ بله به کارل مارکس المانی هم فحش بدهید البته از شما بعید نیست اینجاست که میگم الوده فرهنگ اخوندی هستید،
در اینجا میتوانستید از کلمه عرب استفاده نکنید میتوانستید به مذهب اینها یا خط فکری اینها فحش بدهید نه به نژاد و زبانشان
ارسال توسط ناشناس به سازمان مخفی ایران -چریکهای مسلح فدائی خلق در ۲۰۱۲/۱۱/۲۷،‏ ۹:۵۲

_____________________________
 
آقایاخانم ناشناس
حرف دیگری برای گفتن دارید؟بفرمائید؟میکروفون وبلندگودراختیارشماست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر