چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران
چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

بهمن ۰۹، ۱۳۸۹

آقایاخانم روزنامه نگارآزاد

لطفاًوخواهشاً،درباره کمونیستها،خزعبلات،لاتائلات،اراجیف،مزخرفات وتریات،کمتربباف.سناریوهای کاذب ودروغین رابیشترازاین ننویس درغیراین صورت پاسخی شدیدتروبه زبانی دیگرخواهیم داد.

______________________
تریات سیاسی یک فردِ(ازخود)سناریونویس


تصویر بالا :  استالین با افتخار تمام در حال مطالعهء نقشه تغییر مسیر رودخانه های سیحون و جیحون به سمت بیابانهای ازبکستان و خشکاندن درباچهء آرال است . مقامات حکومت شوروی می گفتند اصلا” چه معنی دارد که بگذاریم آب رودخانه هایمان در دریاها و دریاچه ها و تالابها بریزند؟ آنها دفاع از محیط زیست را افکاری امپریالیستی و ضد توسعه می نامیدند و معتقد بودند هر کسی که بخواهد از محیط زیست و نجات رودخانه ها و تالابها و حیات وحش و دریاها و دریاچه ها دفاع کند یا آدمی بی درد و بورژوا هست و یا آنکه عامل امپریالیسم جهانی است و قصد تضعیف نظام کمونیستی و تبلیغ علیه مسئولین و مقامات آن را دارد . به همین دلیل کسی جرات دفاع از محیط زیست و نقد عملکرد نقشه های سدسازی در شوروی و انتقاد و مخالفت با خشکاندن و مرگ دریای آرال توسط استالین را نداشت

__________________

رفیق استالین هرگزوابداًنه تنهاچنین افکاری نداشت بلکه باپیدایش کمونیسم درروسیه،وباهمتِ والای کمونیستها،این سرزمین به مدت هفتادسال،بهشت روی کره زمین،بویژه ازلحاظ حفظ محیط زیست،وزیبائی های خیره کننده طبیعت،مقام اول درجهان راداشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر