چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران
چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

دی ۱۹، ۱۳۸۹

پرسشهاوسئوالاتی که بی پاسخ ماند

دومطلب ازرفیق پویان
____________________________

پنج سال قبل:وبلاگ عصراهانت-گفتاری ازرفیق پویان مسئول کمیته شمال
______________________
آقای شاهزاده کمی‌ اهسته تر .کجا چنین شتابان ؟
با امیدبه اینکه همه ما ایرانیا ن در سر زمینی‌ بدور از هر گونه ستم و زور و دیکتاتوری شاهی‌ و مذهبی‌ و ‌ مملو از ازادی کامل ودموکرا سی‌ واقعی‌ و با داشتن بهترین قوانین بشری و زمینی‌ به جامعه سکولار و مردم سالاری مو رد نظر خود برسیم . امید آن دارم که گفتار زیر بدون انکه چهپیر سیاست مدا ر ان و کفتار های مرده خوا ر سیاسی‌ مو جود در بخش سلطنت طلبا ن و چه دسیسه با زا ن و حقه بازا ن سیاسی‌ و زالو صفتا ن خونخوار موجود در احزاب کمونیست قلا بی‌ حزب توده و یا گروه خا ین اکثریی ها ی بی‌ شر م و حیا که با خیانت های بیشمار خود یک نسل بیگناه را بر با د داده و امروزه نیز با ر دیگر دست اتحاد بسوی چپاولگران و دزدان مافیایی‌ و تبهکارا ن بین المللی‌ داده ا ند و یا مجاهدین حرا ف و بی‌ عمل _ دخالتی‌ و یا حتی اظها ر نظری بکنند شخص خودآقای رضا پهلوی در مقابل سوالات اینجانب پاسخگو باشند . ایشان نتنها در برابر بسیاری ازسو الا ت اساسی‌ و درخور فرار کرده و گریز زده اند که با زیرکی‌ و زرنگی‌ خاص خود انهم با مشاورت شخصی‌ به نام شهریار اهی‌  ان سوالات و پرسش های مهم و ضروری را بدون پا سخ و جواب رها کرده و سکوت اختیار کردند . و متا سفانه سالهاست که شاهد و نا ظر یم که جهت مبارزه مثلا ( فرهنگی‌ با فرهنگ وحشیانه جمهوری اسلامی‌ )افسار بددهنی‌ و هتا کی‌ و بد زبا نی‌ این بخش از طیف ( ضد سیاسی‌ و ضد میهنی‌ )سلطنت طلبان را به دست افراد در یوزه افتاده ای چون بهروز صور اسرافیل ها سپرده و هیچ ترس و ابا یی نیز از گفتار ها و رفتار های ضد ایرانی‌ و ضد میهنی‌ خود نداشته و ندارند .    جهت تفهیم بیشتر آقای رضا پهلوی باید توضیح دهم که اینجانب شخصا سالهای سال پیه‌ سیاست و مبارزه در برابر جمهوری اسلامی‌ را بر تن خود مالیده و بهایش را نیز به مراتب بیشتر از ایشان پردا خته ام . نه تنها خود که خانواده بی گناهم . هم در دوران ستم شاهی‌ و هم در زمان ستمخمینی‌ هرچند که مطمئن ا م ایشان و خانواده ایشان هیچ چیزی را در این مورد از دست نداده و هیچ بهایی برای ایران و ایرانی نپر د اخته اند .
 امید آن دارم که تا اخر این بحث لا اقل تحمل گفتار های مرا داشته باشند ..
آقای رضا پهلوی .
سالهاست که همه ما شاهد و نا ظر حیا ت موجودی به نام جمهوری اسلامی‌ در سر زمین باستانی‌ و آریا یی‌ ما ن ایران بو ده و هستیم و بدین سبک و شیوه ای که شما پیر سیاست مد ار ان بی‌ ترحم و بی‌ گذشت در امر مثلا مبارزه با جمهوری اسلامی‌ و یا مثلا برای آزادی و دمو کر اسی‌ انتخاب کرده اید گویا سالهای سال دیگر نیز باید شاهد وجود این موجود باشیم . انهم زیر سر سایه مبارک شما و امثال شما .اگر مبارزه با جمهوری اسلامی‌ انهم تحت عنوان ( مبارزه همه جانبه فرهنگی‌ _ سیاسی‌ _ اجتماعی _ اقتصادی ) به عنو ان یک وظیفه ملی‌ و میهنی‌ و مردمی‌ به شمار می‌ رود ؟ اگر از دیدگاه شما این جمهوری دشمن درجه یک مردم و سر زمین ایران شناخته شده است .؟اگر هدف شما و ا مثال شما براستی‌ از بین بردن سیستم ضد انسانی‌ و ضد بشری و خونریز موجود می‌باشد که من شک و تردید دارم که چنین دیدگاهی‌ داشته باشید ؟که هیچ و جای خود بماند .مطمئن ام هیچ مخالفت و دشمنی‌ با این جمهوری نداشته و ندارید .زیرا اگر با مبارزا ت واقعی‌ و حقیقی‌ ایرانیا ن اصیل و وطن پرستان واقعی‌ در درون کشور مو افق و همگام بودید ؟ اگر براستی‌ تابع جنبش مردمی‌ و میهنی‌ حتی این نسل یعنی‌ نسل ستم دیده و زجر کشیده که متا سفانه به جای تک تک شما پیر سیاستمداران فرصت طلب بهای همه چیز حتی خون و جان خو د را از دست د ادندو باقیمانده این نسل نیز بی‌ توجه به سخنان گوهر بار شما ( قصد فرار) از سرزمین مادریشان را داشته وشما تنها کار مثبتی‌ که تا بحال کردید فقط و فقط از اسم و نام آنان در جهت منافع شخصی‌ و خصوصی‌ خود و خانواده راحت طلب و اطرافیان فرصت طلبتا ن و بدست اوردن باقی‌ مانده ارث و میراث خانواده سلطنتی‌ یتا ن از چنگ ایت الله های ثروت اندوز و پول پرست .داد و فریاد ( آی آزادی . آی مبارزه . آی جانفشانی‌ و آی دموکراسی‌ . آی سرزمینم ایران ) را راه انداختید ....بخش توزیع و ترویج فرهنگ اجتماعی و سیاسی‌ شما با استفاده از ابزار هایی‌ چون بهروز صوراصرافیل ها و شهریار اهی‌ ها و امیر سپهر ها .عملا و علنا در راستا ی خو استه ها و تمایلا ت فطری و با طنی بخش واپسگرا و کاملا ارتجاعی و عقب مانده موجود در درون جامعه فعلی‌ ایران گا م برداشته و نیا ز های آنان را بر اورده و تامین می‌ کنند نه مبارزه و یا مقابله با فرهنگ وحشی‌ گری جمهوری اسلامی‌ و یا مثلا در جهت روشنگری و آگاهی‌نسل جوان امروزی و یا نسلهای‌بعدی وبعدی.
آقای رضا پهلوی:
هر مبارز و هر شخص سیاسی‌ و آگاه و روشنفکر انهم از انواع و اقسام طیفها و انگیزه ها ی‌ مختلف و ایدئولوژی های متفاوت اگر با یک دشمن و نیروی ویرانگر و مخرب اجتماعی که حتی بنیان اولیه خانواده این جز یی‌ ترین و ابتدایی‌ ترین واحد و زیر بنای اجتماع را نابود و قلع و قمع می‌ کند برخورد کند بی‌ شک و تردید با تمام نیرو و قوا ی خود در برابر آن ایستاده و شجانه نیز با تمام معیار های آن دشمن می‌ جنگد و اجازه نمیدهد که چنین دشمنی‌ با هیچکدام از حربه های ضد انسانی‌ و ضد اجتماعی خود بساط قدرت و امپراتوری خود را گسترش دهد . که شما و ا مثال شما و پیر سیاست مداران کور فکر ضد روشنفکردیگر باعث این گسترش شده و می‌ شوید . ...
در هیچ کجای تاریخ ایران زمین مشاهده نشده است که شا هان و رهبران واقعی‌ این مرز و بوم انهنگام که دشمنی‌ خارجی‌ قصد اشغال این سر زمین را داشتند . خاک و مردم خود را تنها گذ اشته و اگر نیز چنین حادثه ا ی رخ داده باشد حد اقل به مردم خود خیانت نکردند تا باعث ننگ و شرمساری خود و ملتشان شوند که شما وامثال شمابه چنین خیانتی‌ دست زدید . .بله خیا نت .سالهاست که در بیرون از ایران اعما ل و رفتارها یی از شما و اطرا فیانتا ن سر میزند که هیچ و اژه و کلمه ای نمیتوا ن روی آ ن گذ اشت وبرای آن یافت جز خیانت و خیانت و خیانت.از کلیه کارهایتان چنین بر می‌ اید و نمایان است که پا بپای این جمهوری اسلامی‌ شما نیز به مراتب بدتر از مذهبیو ن حا کمه فعلی‌ قصد گرفتن انتقام از ملتی را دارید که بسا ط زور و ستم و ترور و بگیرو ببند و شکنجه دستگاه ساواک ودر باریا ن موجود در کاخ شاهی‌ پدر مرحومتان را بهم زده و امروزه نیز همین ملت و بو یژه نسل امروز قصد نا بودی این سیستم ویر انگرو به مراتب بدتر از حکومت پدرتان را داشته و دارد.
همان طور که گفتم هیچ انسان مبارزی نه با این دشمن کنار می‌ اید نه سازش میکند و نه سر تسلیم فرود می‌ اورد که شما و ا مثا ل شما و زیر دستان شما دست به چنین ا اعمالی‌ می‌ زنید.تبلیغ و ترویج فرهنگ دوران پدرتان انهم بتو سط افرادی که از شما پول گرفته و مزدوری فرهنگی‌ انجام می‌دهند.و دراین راستا به صغیر و کبیر و بیگناه و با گناه کوچک و بزرگ هم هیچ رحمی‌ نکرده و به مانند اتشی‌ خطرناک تمام جنگل سرسبز و زیبا را می‌سوز انند و اسم و نامش را نیز مبارزه فرهنگی‌ گذ اشته اند؟نه دشمن سر سخت فرهنگ ملاتاریستی‌ هستندو نه در مقابل آن سنگر مقاومی‌ گرفتند بلکه نهایت بی‌ فرهنگی‌ و بیسوادی شا ن را به این مردم نمایان می‌ سازند .خودم شخصا شر م و خجالت می‌ کشم تا در قبا ل الفاظ و کلماتی‌ که مروجین فرهنگی‌تان هرروزه و هر شبه آن را تکرار می‌ کننندحتی‌ یک کلمه پاسخ شان رابدهم و یابا آنان دهن به دهن بشوم .حالتهای روحی‌ و روانی‌ و پریشان حالی‌ افرادی چون همین آقای صوراصرافیلهاو شهریا راهی‌هاو امیر سپهر ها و نمونه ها ی دست چندم از این قبیل افراد که گویا زیر دستان و کار گذران سیاسی‌ و مثلا استرا تژیست های فرهنگی‌ و سیاسی‌ شما بشمار می‌ روندچنین متفکرینی‌ در درون جمهوری اسلامی‌ فراوان یافت می‌ شوند که نمونه بارز و متفکر تر از همه را می‌ توان از (ملا حسنی‌)در ارومیه نام برد .براستی‌ بعد از سالها ترویج فرهنگ شاهی‌ و شاهنشاهی‌ انهم با آن ولخرجی‌ های کلان . پول شویی های مافیایی‌ که درراستای بددهنی‌ ها و فحا شی‌ ها بد زبانی‌ هایتان ‌ انهم نه در مقابل جمهوری اسلامی‌ که در راستا ی تمسخر ملت پای اینگونه افراد ریختید چه چیزی نسیب شماشد .حال منافع ملی‌ جای خود؟ پول شویی هایکلان وکاملا مافیایی‌ و سیاسی‌ از طرف شما وخا ندان عا فیت طلبتا ن و اینگونه افراد زیر دستتان . انهم در برابر چشمان محتاج کارتن خوابها و خیابان خوابها و کودکان کار و خیابانی‌ و دخترانی‌ که جهت امرار معاش و سیر کردن شکم گرسنه خود و خانواده فقیر و ندار شا ن و یا مثلا جهت پرداخت شهریه دانشگاهی‌ شا ن اجبارا تن به خود فروشی‌ می‌ دهندانهم در برابر دیدگان شما که سالهاست شاهدوناظر و فقط تماشاچی‌ بوده و هستید.گویا از چنین وضعیتی‌ خوشحال و از ته دلتان شادمانید که چنین سر نوشتی‌ بر سر زنان ودختران و کودکان این سر زمین رقم زده شدچرا که تنها و تنها قصد دارید انتقام ( او ارگی‌ خا ندانتان)را انهم به شیوه ا ی دیگر و با جلو دادن ملا حسنی‌ های فرهنگی‌ و با شعو رتا ن که دیگر حتی‌ ابرو و حیثیت شخصیت (عین الله باقر زا ده هنر مند کشور )را نیز بر باد داده اند؟بگیرید.حال در زمینه مبارزه فرهنگی‌ تان پاسخ دهید که به کجارسیدید؟براستی‌ آیا هیچ اطلاع کافی‌ و درخور دارید که (فرهنگ ایران زمین ) به کجا رسیده است؟
بی‌ شک تردیددر امر مبارزه با دشمن .خصوصادشمن فعلی‌ همه ایرانیان و ایران زمین یعنی‌ جمهوری اسلامی‌ که من در دشمن شناختن این جمهوری ازطرف شماکاملادرشک و تردید بوده و هستم تحریم های اقتصادی و مبارزات سیاسی‌ تاحدود زیادی مثمرثمر واقع شده و من منکر آن نبوده و نیستم .اما این شیوه مبارزه به چه بهایی‌ و به چه قیمتی‌؟ آیا مبارزه سیاسی‌ به بهای روابط امنیتی‌ و پلیسی‌ مامورین بازمانده ساواک دوران شاهی‌ پدرتان بامامورین وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی‌؟روابط حسنه بسیاری از مسولین در بخش سلطنت طلبان وهمفکران و هم طیفهای شماباباندهای مافیایی‌ موجوددر دستگاه حاکمه فعلی‌ و کله گنده هاو آقازاده های اسلامی‌ .؟ به قیمت و بهای روابط حسنه و صمیمی‌ و نزدیک خانواده خانم تان و( دیگران)باخانوا ده هاشمی‌ رفسنجانی‌ و فائزه خانم هاو دیگر خانواده بزرگ عمامه دا ران انهم در کشوری چون فرانسه و شهر پاریس و یا نوفل لوشاتو یی‌ که زمانی‌ مکان تفریح و عیش و نوش خمینی‌ بود؟آیا شما بدین صورت به مبارزه سیاسی‌ با حکومت اسلامی‌ادامه می‌ دهید و مدعی‌ هستید؟در تحریم کامل اقتصادی این حکومت که شایدبتوانددر امر نابودی آن کمکی‌ باشدهر ایرانی‌ شرافتمند و با غیرت و اصیل با هر دولت و یاسیستمی‌ که با این حکومت روابط اقتصادی می‌ بنددبه مبارزه و از آن کاملا انتقاد به عمل می‌ اورد و حتی اعتراض و فریاد خود را سر می‌ دهد .اگر من از لحاظ تاریخ دقیق این گفته شما اشتباه نکرده باشم . گویا پنج سال قبل هنگامی‌ که کشور اذربایجان ادعا کردکه قصد بیرون کشیدن نفت ازدریای خزر را داردو اگرباز اشتباه نکرده باشمشمادرست بعد از چند روز از این خبر بلافاصله ادعا نمودیدکه در امر اقتصادو مثلا جهت کمک اقتصادی به اقتصاد ورشکسته ایران (در لفافه)و در اصل جهت چاپیدن و به تاراج بردن ثروت های ملی‌ و مردمی‌ در این امر یعنی‌ استخرا ج نفت سهیم خوا هیدشد.(گویا شما چنین حرفی‌ زده بودید) براستی‌ آیا سهیم شدن شمادر برنامه های اقتصادی این چنینی‌ آب به اسیاب دشمن ایران و ایران زمین نیست؟ آیا کمک به ماندگاری بیشتر این حکومت که از لحاظ اقتصادی عقب مانده ترین اقتصاد در بین کشور های دنیا را رهبری می‌ کند . نبوده و نیست ؟حمایت از یک دولت که از لحاظ معیشتی‌ و اقتصادی شیره ملت را کشیده ومی‌ کشدو در امر غارت و تاراج منافع ملی‌ به هیچ احدالناسی‌ ترحم بخرج نمی‌ دهد؟اسمش را چه می‌ توان گذاشت؟
درشیوه مثلا مبارز ات سیاسی‌ شما اگر همه به شما کف زده و صدافرین نیز بگویندمن شخصابه شماو شیوه کاریتان می‌ خندم .

آقای ولیعهد

به نظر شما حمایت و همکاری با یک سیستم حا کمه در چه چیزی خلاصه میشود ؟ آیا صرفاباید با ادارات پلیسی‌ و امنیتی‌ متعلق به آن دستگاه رفت و امد داشت ؟ آیا باید خبر چینی‌ و جاسوسی‌ انهم در مورد همو طنا ن خود و یا ظاهر شدن ودر امدن با یک گروه امنیتی‌ جلوی درب منزل یک شخص انهم جهت دستگیری آن شخص خلاصه می‌ شود ؟ اگر چنین است که باید گفت با آن فرهنگ نا درستی‌ که شما و استر ا تژیست های ناشی‌ و بی‌ سو ا د شما در بین مردم رواج داده و می‌ دهند بمراتب بیشتراز بقیه و دیگران همکا ران صمیمی‌ و پر و پا قرص این حکومت باید بشمار بیایید ؟ هنگامی‌ که شما جنایتکاران و قا تلین دیروز همین نسل را برادر و همو طن و هم خون و هم نژاد معرفی‌ کرده و برای آنان مثلا عفو عمومی‌ در نظر می‌ گیرید ؟ آن هنگام که مدعی‌ می‌ شویدکه فلان اخوند و فلان شخصیت روحانی‌ یاانهنگا م که فریاد بر می‌ اورید و به این فریاد گوشخراش خود نیز افتخار می‌ کنید که فلانبسیجی‌ و فعلا پاسدارحکومتی با شماتماس دارند ؟ و یا انهنگا م که دشمن ایران و ایرانی‌ با گلوله های سربی‌ و رگبار مسلسل ها پاسخ اعتراضا ت و فریاد های دانشجو و دانش اموز این سر زمین را داده و شما با بیشرمی‌ و پررو یی کامل و خاص خود. این نسل به خشم آمده را باز و مجدا به (مثلا )مبارزه مدنی‌ و نا فرمانی‌ اجتماعی (دعوت )می‌ کنید؟یا انهگام که همین تماس گیرندگان با شما جواب گریه ها و اشک های دختر بیگناه یک کارگر بدبخت و زحمتکش این مرز و بوم انهم در درون زندان را با ضربت لگدو پوتین وسیلی‌ می‌ دهندانهم در مقابل چشمان شما مدعی‌ پادشاه دوم ایران ؟ ودر قبا ل چنین وحشی‌ گری های قرون وسطا یی نیز سکوت معنی‌ دارشما و تحویل کلمات و وا ژه های بی‌ مصرف امروزی چون دمو کراسی‌ و آزادی از طرف شما که هیچ کاربرد اساسی‌ در شرایط حاضر ایران نداشته و به عنوان کلمات تکراری و تهوع اور حال هر ایرانی‌ اصیل را بهم میزند نباید هم هیچ انتظاری از شما جز این داشت که در امر مسائل اقتصادی این حکومت شرکت و شریک چپاول گری ها و غارت های آنان در امر ثروت های ملی‌ شوید؟ ارائه راه حل های شمادرجهت کمک به اقتصادکشور انهم از طریق سهیم شدن در غارت هاو چپاول های کلان انچنا نی‌ چه معنی‌ میتو اندداشته باشدجز شریک دزد قافله بودن و( خیانت ) به میهن ؟ویا اینکه درظاهر امر هر گاه منافع شخصی‌ شمابه خطر می‌ افتداین حکومت را دزد و غارتگر معرفی‌ کرده و درعوض درخفا و پنهانی‌ نا گهان گندش در می‌ آیدکه جهت باز پس گرفتن باقی‌ مانده ارث و میراث پدری یتان .باخانو اده سر کردگان و رییس و رو سای دزدان کلان میهنی‌ و ملی‌ تماس تلفنی‌ و یابا آنان دیدار و ملاقات کرده اید؟ آیا اینگونه حرکت ها و رفتار های ضد میهنی‌ .همکاری با چنین سیستم و خیانت محسوب نمیشود؟اگر نمی‌ شود پس اسم و نامش را چه بایدگذ اشت ؟
در حالی‌ که مروج و مبلغ و شیپور چی‌ فرهنگی‌ _ سلطنتی شما با آن بوق( صور اصرافیلی‌) انهم در یک رسانه تصویری و تلویزیونی‌ که میلیونها ایرانی‌ شاهدو ناظر و بیننده آن هستند و متاسفانه ازاسم و نام (آزادی )نیز استفاده می‌کنید؟خودش که دیگر از بس از دست همین نسل جوان فحش های زن وخواهر و مادر شنیده است خط تلفن و تماس را نیزکلا برای عموم قطع کرده و دریک کارضدفرهنگی‌ همه ملت را خا ین و گوسفند خطاب میکندو گوش کرش به هیچ کس و هیچ چیز نیز بدهکار نیستودایما نیز اسم و نام شما و پدرتان و پدر بزرگتا ن را تکرار کرده و وردزبان(بدزبان)خود نموده است ؟
در اینجا البته صد مرتبه به ملا حسنی‌ خودمان . لا ا قل این جو ک گو و طنز گوی عمامه بسر از سرنادانی‌ و نا آگاهی‌(جوک )می‌ گویدو فرزندخود را می‌ کشدو اعدا م می‌ کند .مروج و مبلغ فرهنگی‌ شمادیگر چرا؟ لابد شما ارتباط ایشان و اینگونه افراد ضدایرانی‌ و ایران را با آن فرهنگ بدزبانی‌ یشا ن باخود تان را نیز منکر می‌ شوید.بی‌ شک و تردید هر نیروی سیاسی‌ اگر جای شما بودچنین افراد مزخرف و بی‌ شخصیت سیاسی‌ را با یک لگد دم کون مبارکش از تشکیلا ت خود بیرون می‌ انداخت تاباعث بی‌ حیثیتی‌ و ابرو ریزی بیش از اندازه و تا این حد نشود . اما گویا شما باطنا از وجودچنین افرادی درتشکیلات خود خوشحال و راضی‌ به نظر می‌ رسید و بدنمی‌ دانیدکه یک (شبیه ملا حسنی‌ )نیز داشته باشید .چرا اینگونه است ؟
آیا شما در آینده ایران با چنین فرهنگی‌ خواهان گسترش فرهنگ اصیل ایران و ایرانی‌ هستید ؟ آیا با استفاده از ابزارهای ضد فرهنگی‌ چون صور اصر افیل ها و امیرسپهر هاو داریوش همایون ها و شهریار اهی‌ ها و .... چه کسان مافیای سیاسی‌ دیگر می‌ خواهیدجواب خون های ریخته شده و یا خانواده های داغدارو اعدامیان و در اینجا از همه مهمتر جواب هزاران افسر و درجه دار و فرماندهان شجاع نظامی که به خاطر حفظ اب و خاک و ثروت و حیثیت و شرف و ناموس این مردم به جمهوری متجاوز گر و ددمنش و با غرور خاص و مختص ایرانیا ن .جواب نه داده و مردانه و شجانه جان باختند . بدهید؟ آیا پاسخ شمادر قبال سالها ستم و زور و جنایت و خون و خون ریزی از طرف جلادان اسلامی‌ . که از هر گونه جنایت و خیانت بر علیه ملت دریغ نورزیده و کوتاه نیامدند ؟ اینگونه است ؟ کدام پا دشا هی‌ چنین کاری میکند؟ اگر براستی‌ آن پادشاه خود رااز خون و رگ و نژاد کوروش کبیر بداند؟. لطف کنید به ما هم بگوی‌ید .؟ در درون سیاهچالها و زندان های این جمهوری زندان و شکنجه . افسر و درجه دار نظامی‌ ارتش یعنی‌ همان کسانی‌ که برای دوران زمان رفته و گذشته پدر مرحومتان غبطه می‌ خورده و می‌ خورند امروزه اینگونه شجاعان نظامی‌ به مقاومت و استقامت سیاسیون کشور و مملکت و خاک خود در قبا ل شکنجه گران و ادم کشان و جوخه های ا عد ام و تیر باران حزب الله و اسلام ناب محمدی . غبطه خورده و افتخار می‌ کنند.به اعتقاد و نظر شخصی‌ خودم از دیدگاه اینگونه افراد هیچ فرقی‌ نداردکه در درون زندانهای مملو از افراد سیاسی‌ چه کسی‌ کمو نیست است . چه کسی‌ مجاهد . چه کسی‌ سوسیالیست و چه کسی‌ سلطنت طلب. و چه کسی‌ سنی‌ _ مسیحی‌ _ زردشتی‌ _ کلیمی‌ ویا از کدام فرقه و نژادی می‌ باشد.همه به عنوان ایرانی‌ و ازنژاد اصیل ایرانی‌ . زندانی‌ سیاسی‌ به حساب می آیند .زیرا دشمن همه آنان یکیست . جمهوری تروریست پرور اسلامی‌ .آیا شما نیز به چنین دیدگاهی‌ ایمان و اعتقاد دارید؟اگر نه .که شما را با تمام ابزار های ضدفرهنگی‌ یتان و باتمام بند و بست های مافیایی‌ و ضدمیهنی‌ یتان بادستگاه های جاسوسی‌ و اطلاعاتی و تروریستی‌ این حکومت تنها گذاشته و به امید آینده ای خواهیم نشست که در ایرانی‌ آزاد و و آباد و بدور از هر گونه ستم ملی‌ و فرا ملیتی‌ و در محیطی‌ کاملا انسانی‌ به عملکرد های شما و امثال شما در یک محکمه مردمی‌ و عمومی‌ رسیدگی‌ شود . اما اگر جوابتان اری ست که دیگر ترویج فرهنگ ضدملی‌ یتان انهم به توسط استراتژیست ها و تئوریسینها ی سیاسی‌ تان که هیچ چیزی بارشا ن نیست جز بددهنی‌ و هتاکی‌ و فحش و ناسزا برا ی چیست ؟ آیا شما با چنین انگیزه و طر ز تفکری رهبری یک جنبش را بر عهده گرفته و با چنین خصلت هایی‌ قصد یک ائتلاف و همبستگی‌ عمومی‌ را انهم در شرایط فعلی‌ داشته و درانظارو افکار عمومی‌ و جوامع بین المللی‌ ظاهر شده و نقش رهبری اپوزیسیون مسخره ای را بر عهده بگیریدکه بامافیا ی اسلامی‌ و بین المللی‌ زد و بند دارند خنده د ار نیست ؟ مضحکه و کمدی کلاسیک نیست ؟ و سر انجام اینکه به نظر شما
تا کی‌ فریب خلق با نام شاهی‌ و مسلمانی‌ ؟...تاکی؟
________________________

خیاینتهاوجنایتهای سلطنت طلبان -وبلاگ عصراهانت
رفیق پویان-مسئول کمیته شمال
سال۲۰۰۵میلادی
_____________________

در جهت تشکیل یک نیروی مخوف و وحشتناکی‌ که بتواند چنگال اهنین خود را با بی‌ رحمی‌ و بانهایت منش وحشیانه درگلوی مردم و ملت سالها ستم دیده ایران فرو کند ایت الله ها یی‌ چون علی‌ خا منه ای ها _ علی‌ اکبر هاشمی‌ رفسنجانی‌ ها _ مهدی هاشمی‌ ها و لاجوردی ها و ابراهیم یزدی هاو بهشتی‌ هاو امثالهم که درزمان شاه سابق بعد از مدتی‌ زندانی‌ کشیدن و چند پس گردنی و سیلی‌ آبدار خوردن از مامورین وبازجویان و شکنجه گران ساواک شاه با نهایت بی‌ شرمی‌ و اخر در یوزگی‌ افتادن ها به پای‌ارباب مذهبی‌ شان شاهنشاه اریا مهر افتاده و علنا با گریه و زاری عنوان کرده بودند:( که شاها ما غلط کردیم .گه خوردیم . خر شدیم که چنین عملی‌ را در مقابل شما مرتکب شدیم )و یا مو جودا ت تازه و نو ظهوری چون فلاحیان ها و محمد ری شهری ها و سردار قالی‌ با ف ها ووو... نه سوا د چندانی‌ داشتند که الف را از ب تشخیص دهند و نه استعداد آن چنانی‌ که از خود خلاقیت نشان دهند در جهت جبران این ناقص العقلی‌ خود از همان مامورین و مسیو لین زبده و قدیمی‌ وسابق دستگاه امنیتی‌ و پلیسی‌ ساواک بهره جسته و از تجربیات آنان نهایت استفاده را برده و می‌ برند . طیف خطر ناکی‌ که آقایا ن داریو ش همایو ن ها _امیر سپهر ها _شهریار اهی‌ ها (مو نیتو ر خا نواده آقای پهلوی و خود شخص آقای رضا پهلوی به وجود آنان هنوز که هنوز هست افتخار کرده به و خود می‌ با لند . نقش اساسی‌ و در خور طرفداران پرو پا قرص خانواده سلطنتی‌ آقای پهلوی در سر کو ب و نا بودی و قتل و کشتار فرزندان این مرز و بو م که پا بپا ی مامورین و ادم کشان اسلامی‌ تحت عنوان ما موران گمنام امام زمان اگر از دید نسل جدید و فعلی‌ پنهان مانده اما از چشمان تیز بین زندانیان سیاسی‌ و سالها حبس کشیده چه در دوران ستم شاهی‌ و چه در دوران ستم ملا یی‌ خمینی‌ _ نویسندگان و روشنفکران لا ییک _ دانشجویا ن ازادیخواه _ و از همه مهمتر قربانیان قتل ها ی زنجیره ای و خانوا ده ها ی اعدامی‌ان سیا سی‌ و در اینجا بویژه از دید تیز بین زندا نیا ن سیاسی‌ چپ و کمو نیست ها ی انقلابی‌ و ما رکسیست ها ی ایرانی‌ پنها ن نمانده و نمی‌ماند . بهمین دلیل افراد (گناه کاری ) چون امیر سپهرها و یا آن ملا حسنی‌ سلطنت طلبا ن در بوق و شیپور(صوراصرافیلی‌ خود) به کمونیست ها و چپ گریا ن و مارکسیست ها هر انگ و نسبتی‌ زده و می‌ زنند . و از طرفی‌ دیگر نیز جهت توجیه رفتار ها و عمل کرد ها ی ضد سیاسی‌ خود شخص خود آقای رضا پهلوی با کثیفت ترین و خا ین ترین بخش و طیف موجود در اجتماع نا بسامان ایران فعلی‌ یعنی‌ اکثریتی‌های خاین و در یوزه افتا ده ای که به اسم و نا م فدایی‌ خلق به زندگی‌ طفیلی‌ خود ادامه می‌ دهند دست اتحاد و دوستی‌ را دراز می‌ کند .طیفی‌ که پا بپا ی مامورین و ادم کشان ساواک و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی‌ در نسل کشی‌ و ایرانی‌ کشی‌ دست داشته و دارد و با چنین اتحادی آقای رضا پهلوی آب پاکی‌ را به روی همه طرفداران و سینه چاکان پرو پا قرص خود ریخت .
در جهت تفهیم بیشتر بلبل زبانان و طوطی‌ یان شیرین سخن فرهنگی‌ _ سیاسی‌ آقای رضا پهلوی در راستای نقش بسیاری از افرادی که با خا نو اده سلطنتی‌ در تماس بوده و آنا ن در کشتار ها و جنا یت ها ی ملی‌ نقش داشتند به چند نمونه اشاره می‌ کنیم :
______________________

(دکترررررر ...) شیخ السلام زاده وزیر بهداری زمان شاه و از مهره ها ی کلیدی دربار سلطنتی:( این دکترررر....) که جان خود را برای خا نوا ده سلطنتی‌ نیز فدا می‌ کرد بعد از انقلاب به ما نند دیگر سران سلطنتی‌ باز داشت می شود . با وجود اعترافا تی‌ که خود به سو استفاده ها و رشوه ها و دزدیها ی کلان دولتی‌ و از همه بدتر با داشتن شاکی‌ های خصوصی‌ به اتهام چندین فقره زنای محصنه به عنف _ و حیف و میل اموال عمومی‌ و دولتی‌ و از طرفی‌ دیگر نیز اما بدلیل وابستگی‌ به چند خا نو اده آیت الله ها ی کله گنده به حبس ابد محکوم شده و در حکم ایشا ن نیز قرار شد که به عنوان دکتر و پزشک زندان به کار خود در زندان ادامه دهد .این دکتر که با افرادی چون هاشمی‌ رفسنجانی‌ _ علی‌ خامنه ای _ بهشتی‌ _ محمد علی‌ رجایی‌ و لاجوردی رابطه ای خوب و دوستانه داشت با شغل پزشکی‌ خود در خدمت شکنجه گران و باز جویا ن اسلامی‌ در می‌ اید . و پس از پنج سال حبس از زندان آزاد شده و در شمال تهران نیز برای خود مطب زد .این پزشک جنا یت کار با کشف سرم و آمپول ضد سیانور که در آن زمان بیشتر مبا رزین با خود به همر اه داشته تا به هنگام محاصره و یا آخرین راه برای عدم تسلیم پذیر ی در مقابل نیرو ها ی سر کو ب گر آن را مورد استفاده قرار می‌ دادند به کمک باز جویان و شکنجه گران می شتابد . آمپول ضد سیانور معروف که سیانور های گاو کش را نیز خنثی‌ می‌ کرد .و با این خوش خدمتی‌ خود معتقد بود که مبا رزین و ازادی خوا هان و در اینجا کمو نیست ها و ما ر کسیست ها نباید به راحتی‌ جان دهند بلکه باید آنان را از (خود کشی‌ نجات و در زیر شکنجه و زجر بدنی‌ به و ذرّه ذرّه آنان را زجر کش کرد .چرا که آنان باعث و بانی‌ فرار شاهنشاهش انهم با چشم گریا ن و مشتی‌ خاک ایران بر دست شدند.از دیگر خوش خدمتی‌ ها ی این پزشک جنا یت کار دربار شاهی‌ کشف نوعی‌ مایع‌ بود که گویا از ترکیب نفت و الکل بوجود می‌ امد و سریعا نیز در پو ست بدن خصوصا در قسمت پاها جذ ب می‌ شد . و باعث می‌ شد تا زندانی‌ که از شلاق و کابل خوردن ها ی ممتد قسمت پا ی زندانی‌ بی‌ حس می‌ شد این مایع بلا فاصله و به فوریت پاها را از بی‌ حسی‌ خارج ساخته تا شکنجه گر بیشتر و بیشتر به کار خود ادامه دهد .پزشک جنا یت کاری که تا سالها بدین صورت در نابودی زندانیا ن سیاسی‌ انهم با نفرت و انزجار تمام نقش خود را به خوبی‌ باز ی و ایفا کرد . از گفته ها ی معروف این مهره معروف دربار شاهی‌ به کمو نیست ها و زندانین مارکسیست این بود : (شما کمونیست ها و بی‌ خدا ها را نباید اعدام کرد باید زجر کشتا ن کرد تا بار اخرتان باشد که ( شاه ) را از مملکت آواره می‌ کنید .

حسن زاده سر جلا د زندان اوین در زمان شاه :

از ما مورین و مسیو لین بلند پا یه در سیستم ساواک شاه : که اشکارا و علنا به زندا نیا ن سیاسی‌ انهم با پشتوانه لاجوردی ها و صادق خلخالی‌ ها فحش خواهر و مادر می‌ داد و از طرفداران پر و پا قرص شاه و خا نو اده سلطنتی‌:
از گفته ها ی معروف این شکنجه گر ساواکی این بود .:( ما وقت نکردیم زمان اعلا حضرت شا هنشاه اریا مهر زبان شما را باز کنیم . اما امروز با شلاق و کابل زبانتان را باز می‌ کنیم .) می‌ گفت : (کابل تخم کبوتر است .زبان را باز می‌ کند . و از مرغ شیر می‌ دو شد .:)

محمد علی‌ بشا رتی‌ :

همکار و مامور ساواک شاه : کسی‌ که با همدستی‌ امام جمعه شهرستان جهرم و یک بازاری به نا م (خلیلی‌ ) بسیاری از جوانان این شهر را دستگیر و بعد از شکنجه ها ی وحشیا نه بدنی‌ آنان را به قتل رسانده وجسد مثله شده جوانان را به قنات ها و کانال ها ی خا رج از شهر پرت میکردند. کسی‌ که تا دیروز به عنوان مامور ساواک جان خود را فدا ی شا هش می‌ کرد و امروز مامور وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی‌ می‌ با شد .

حمید رضا ذاکری : مامور وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی‌ :.

کسی‌ که در قتل عام هموطنا ن در حرم امام رضا در مشهد نقش داشته و با باند سعید امامی‌ ‌ همکاری جا نانه و صمیمانه و مخلصانه ای به عمل اورده و امروزه نیز سلطنت طلب شده و سنگ آقای رضا پهلوی را بر سینه زده و با ایشان همکاری می‌ کند .

علی‌ اکبر هاشمی‌ رفسنجانی‌ :

همان طور که ملت ایران شاهد و ناظر بودند که چه جنایت ها ی مخوفی‌ انجام داد . علی‌ اکبر ها شمی ( بهرما نی‌ ) رفسنجانی‌ که در زمان شاه سابق مدتی‌ را در زندان بود با چند پس گردنی‌ مامور و باز جوی ساواک به همکاری با ساواک می‌ پردازد . و با همدستی‌ یکی‌ از خا ینین (مجاهد ) به نا م (صنوبرا ن ) که در حال حاضر نیز در دستگاه ما فیا یی‌ رفسنجانی‌ مشغول خدمت و ( سرویس دهی‌ ) می‌ باشد یکی‌ از رهبرا ن مار کسیست لنینیست به نا م ( بهرام آرام ) را به تله امنیتی‌ ساواک شاه کشنده و به رگبار مسلسل ها ی مامورین ساواک بسته می‌ شود .

پزشک و جلا د دیگری بهنام (احمدی ):

این پزشک که زمان شاه خدمت و در اختیار ساواک شاه بود با آمپول هوا به شکنجه و اذیت و ازا ر زندانیا ن سیاسی‌ پرداخته و بسیاری از زندانیا ن را به نحوی وحشتناک به قتل رسانده و می‌ کشت . حاج ‌داوود رحمانی‌ این سگ گزمه دربار شاه سابق و شکنجه گر امروزی جمهوری اسلامی‌ در زندان اوین به زندانیا ن سیاسی‌ چنین می‌ گفت :( چرا جمهوری اسلامی‌ اجازه نمی‌ دهد تا به مانند زمان ( جان شا ه آریا مهر )تکلیف شما را با آمپول هوا مشخص کنیم ؟ ) :

بهزاد نظامی‌ :

لمپن و چاقو کش زمان شاه که با ساواک نیز همکاری کرده و در زمان جمهوری اسلامی‌ نیز طبق دستور مستقیم علی‌ اکبر هاشمی‌ رفسنجانی‌ به زندانیا ن سیاسی‌ و نویسندگا ن ربوده شده آمپول هوا زده و متخصص شلاق زدن ها و شکنجه ها ی اسلام نا ب محمدی شده بود.

عزت شاهی‌ : مامور سابق ساواک :

این شخص در زمان شاه بارها و بارها با دربار شاه رفت و امد کرده و همواره از طریق نو کران درباری شاه از شاه می‌خواست که امکاناتی‌ در اختیار ش بگذارد تادر بازار اقتصادی نقش داشته باشد و از طرفی‌ نیز چون شاهد و ناظر در یوزه افتادن ها ی افرادی چون خا منه ای ها و رفسنجا نی‌ ها ـ مهدی هاشمی‌ ها و لاجوردی ها در زندان بوده و تصویر خم شدن آن (ایت الله ها ی امروزی ) را در برابر شاه در دست داشته که چگونه خم شده اند و پا ی شا ه را می‌ بوسند ؟ و از شاه دریافت عفو و بخشش را می‌ کنند بعد از انقلاب با روابط صمیمانه ای که با این اشخاص و مخصوصا اسد الله لاجوردی پیدا می‌ کند با ند ما فیا یی‌ _ سا و ا کی‌ خود را با اشخاصی‌ چون محمد گیلانی‌ _ سر جلا د سابق زندان اوین _ حا ج داوود _ و صادق خلخالی‌ را تشکیل داده و به پیشگاه خمینی‌ می‌ شتابند تا نامه قتل عام زندانیا ن سیاسی‌ در زندان ها را دریافت کنند و این همان زما نیست که آقای اکبر گنجی‌ نیز از مسولین سپاه پاسداران بوده و در این راستا به این با ند ادم کشا ن کمک می‌ کرد بسیاری از زندانیا ن سابق کمو نیست و مارکسیست لنینیست و همچنین تعداد زیادی از کمونیست ها و مجا هدین بعد از انقلاب نیز توسط این شخص اعد ام و تیر باران شدند . کسی‌ که قبل از خوردن و اشامیدن می‌ با یستی‌ اسم شاه را می‌ اورد تا خورد و خوراک بهش بچسبد.

مامور ساواک سابق و مامور اطلاعاتی‌ امروزی : غلام ( مشهور به مشهدی غلام ):

مامور ساواک شاه که بعد از انقلاب با سرمایه ای فراوان به کشور ترکیه فرار کرده و در شهر (وان ترکیه ) اقامت می‌ کند . این شخص به صرف اینکه سالهای سال در این کشور زندگی‌ کرده بود به زبان ترکی‌ این کشور وارد و فول فول شده بود . و به صرف داشتن این امتیاز_ پلیس مخفی‌ شهر وان از این شخص به عنوان مترجم کیس پنا هند گا ن مخصوصا پنا هند گا ن سیاسی‌ استفاده کرده و به پنا هندگا ن چنین می‌ گفت :( که اگر در صورت رد شدن پرونده و تقاضای پنا هندگی تا ن از طرف دولت ترکیه با مشکلی‌ بر خورد کردید دفتر شاهزاده رضا پهلوی از شما حمایت کرده و اجازه نمی‌ دهند که شما را دیپو رت ایران کنند . و من هر روز با خود اعلاحضرت در تماس هستم . )
اما همین شخص به نام رضا پهلوی و سلطنت طلبی‌ اولا به کار قاچاق گوسفند و نفت از داخل ایران به خاک ترکیه مشغول بوده و دوما به صرف استفاده پلیس مخفی‌ شهر و ان از این شخص در امر ترجمه به بسیاری از اطلاعات سری و امنیتی‌ که پنا هندگا ن به هنگام مصاحبه بیا ن کرده اند دسترسی‌ و آگاهی‌ یافته و بعد از مدتی‌ که مثلا جواب ردی و یا عدم قبولی‌ از طرف دولت ترکیه دریافت میشد آن پرونده ها ی سیاسی‌ را به طور مخفیانه به کنسو لگری جمهوری اسلامی‌ در شهر ارزروم فرستاده و بدین طریق به دست مامورین اطلاعات در سا واما می‌ رساند . از گفته ها ی معروف این شخص انهم با دیدن زنان روسری به سر و یا چادری ترک و کرد در شهر و ان این بود :
(اینها را باید از پشت بهشا ن تجاوز کرد تا بفهمند که شاهنشاه آریا مهر ما چرا با حجاب مبارزه می‌ کرد ):
این شخص فقط در یک مورد در سال هزارو نه صد و نودو پنج میلادی پرونده چهار تن از اعضای فعال سازمان مخفی‌ جوانان مسلح ایران _ یک هوادار حزب دمکرات _ یک طرفدار حزب کو مله _ را فروخت و پرونده یک خا نوا ده سلطنت طلب را به لجن کشید . و پول زیادی نیز از این بابت دریافت کرد .حتما و بی‌ شک و تردید آقای رضا پهلوی در جریان کامل آن هستند .اگر نیستند من بیشتر ایشان را در جریان خوا هم گذاشت .

خا نم گ .ک :

این خانم که همسر یکی‌ از سرهنگ ها ی ا عدامی‌ یا اخراجی‌ می‌ باشد در کشور ترکیه با نها یت بد بختی‌ و بیچارگی‌ با فرزندان خود به زندگی‌ (اوارگی‌ )خود ادامه می‌ دهد . بر طبق یک گزارش مستند و دقیق این خانم با دفتر آقای رضا پهلوی نیز بارها و بارها و از طریق شورای پنا هندگا ن ایرانی‌ در ترکیه نیز به دفعات فراوان تماس گرفته و آقایا ن سلطنت طلبان مدعی‌ و خود آقای رضا پهلوی گویا انتظار آن را می‌ کشند که این خا نوا ده از طرف پلیس مخفی‌ ترکیه به ایران باز گردا نده و دیپو رت شوند تا بخش (بی‌ فرهنگ )فرهنگی‌ _ تبلیغاتی‌ ـ آقای رضا پهلوی به (غوغا سالاری )دست بزنند . منظور از اوردن اسم این خا نوا ده این بود که آقای رضا پهلوی حتی به هم لباس ها ی خود هم هیچ ترحم و عطوفتی‌ بخرج نمی‌ دهد که خیا نت نیز می‌ کند تا چه برسد به سیاسیون و یا کمونیست ها و مارکسیست ها ی ایرانی‌ . در مورد این خا نوا ده نیز اگر و اگر و اگر پا دشا ه دوم سلطنت طلبان خواستار و خواهان و تمایل دارند من بیشتر توضیح خو ا هم داد و یا خود ایشان می‌ توانند با شورای پنا هندگا ن ایرانی‌ در ترکیه مستقیما تماس بگیرند مشروط بر اینکه ( خیا نت )نکنند .
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خیا نت سلطنت طلبان در بخش ها ی اجتماعی و مرکز امنیتی‌ _ پلیسی

کودتا ی نوژه :

محصول خیانت ها ی خا نوا ده سلطنتی‌  و ساواک :

همان طور که می‌ دانیم در تیر ماه هزارو سیصد و پنجا ه و نه تلویزیون جمهوری اسلامی‌ با به نما یش گذاشتن تصویر دو خلبان هوا نیروز که هر دو نیز شکنجه شده بودند از لو رفتن یک کودتا ی نظامی‌ خبر داد . فرماندهی‌ این کودتا نیزبا سرهنگ ایزدی از افسران گا رد شاه بود .این حرکت نظامی‌ و کودتا به صرف انکه از پایگا ه هوایی نوژه در همدان پشتیبانی‌ و حمایت میشد به کودتا ی نوژه معروف شد . در لو رفتن این کودتا هر چند که سازمان مجا هدین خلق و حزب توده نیز خیا نت کردند اما بعد از کشف کودتا بیش از سیصد نفر از شجاع ترین افسران و هما فران و درجه داران نظامی ابتدا باز داشت و سپس شکنجه و آنگاه اعدا م و تیر باران شدند . بر طبق شا هدان و ناظران عینی‌ و زنده در آن زمان مامورا ن و شکنجه گران ساواک شاه که با خود شاه در تماس مستقیم بودند در شکنجه و تیر باران آن افسران شجاع و دلیر نقش داشتند .که عزت شاهی‌ یکی‌ از آن افراد بود .

گروه ضربت دادستانی‌ مرکز :

که اموزش و تعلیم افراد در این گروه را همان مقاما ت ارشد و باز جویان ومربیان و اموزشگرا ن به ما مورین ساواک شاه در زندان اوین بر عهده داشته و اکثریت آنان نیز با دفا تر شاه و آقای رضا پهلوی امروزی ما در تماس بوده و هستند .گروهی‌ که عوامل اجرایی‌ در قتل ها ی زنجیره ای و ترور ها ی ما فیا یی‌ را بر عهده داشته و دارند .

نیروی انتظامی‌ :

این نیرو نیز با ادغام نیرو ها ی شهر بانی‌ سابق و ژاندارمری که از زمان شاه باقی‌ مانده بود ایجاد شد .اکثریت مقاما ت ارشد این نیرو از پس ما نده ها ی دوران شاه بوده و هنوز نیز هستند . کسانی‌ که با شنیدن نام شاه چنان پاهای خود را به هم چسبا نده و خبر دار وا می‌ ایستادند حتی با انکه هزاران کیلومتر از شاه دور بودند .کسانی‌ که حال می‌ بینیم چه جنا یت ها که نمی‌ افرینند .آقای رضا پهلوی خوش زبان ما با اینگونه نیرو ها در تماس بوده و می‌ با شد . و ادعا ی ایشان در مورد تماس با نیرو ها ی پاسدار و شهر با نی‌ نیز همین بخش از جنا یت کاران می‌ با شد . و تازه افتخار هم می‌ کند که با ایشان تماس می‌ گیرند .

دادستانی‌ کل :

کلیه باز جویان و شکنجه گران اسلامی‌ در این بخش از سیستم سرکوب و شکنجه وترور در بر خورد با کسانی‌ که در رژیم گذشته و در اموراتی‌ مربوط به اختلا س _ غارت اموال عمومی‌ و ملی‌ شرکت داشته و به زندان قصر انتقال داده شده بودند و بر طبق بسیاری از شاهدا ن عینی‌ . بازجویا ن شعبه هشت دادستانی‌ و همکاران آنان در (کمیته توحید )که بیشتر افراد آن را همان سا و ا کی‌ ها ی سابق تشکیل می‌ دادند همواره به سلطنت طلبان چنین می‌ گفتند :
( ما شما را مسلما ن می‌ دانیم . ودر مسلما نی‌ شما نیز هیچ شک و شبهه ای نداریم . اگر نماز نمی‌ خو انید هیچ اشکالی‌ ندارد و قابل جبران است .چون شما ها لا اقل کمو نیست نیستید .( قابل توجه آقای امیر سپهر که ادعا می‌ کند کمو نیست همان حزب الله است :)
به همین دلیل اکثر دستگیر شدگان سلطنت طلب و حتی آنانی‌ که بعد از کودتا ی نوژه دستگیر شدند( به غیر از باز ماندگان اعدامیا ن و تیر باران شدگان ‌ در آن کودتا ) از مهرو عطوفت خاصی‌ از طرف آیت الله ها و اسد الله لا جوردی ها و صادق خلخالی‌ ها برخوردا ر شدند. و با عنوان کردن همه مسائل خصوصی‌ خود بساط همکاری را با (سا واما) پهن کردندو همچنان نیز به این همکاری ادامه می‌ دهند .
______________________

بی‌ جهت و بی‌ خود نیست که آقای رضا پهلوی از مرگ و نا بودی این جمهوری ناراحت و به گریه می‌ افتند چون بازار تجا رت اقتصادی و سیاسی‌ یشان نیز از بین می‌ رود . و جهت خالی‌ نبودن عریضه نیز دائما از دمو کر اسی‌ و آزادی و ازادی بیا ن و رفراندوم حرف می‌ زنند و اگر دقت کرده باشیم به راحتی‌ در خواهیم یافت که ایشان و بخش سینه چاکشا ن جز خیا نت به جنبش حقیقی‌ و واقعی‌ مردم ایران و قتل عام بیشتر و بیشتر از طرف این جمهوری هیچ ارزو و امید دیگری نداشته و ندارند . و بدین طریق قصد گرفتن انتقام از ملتی‌ را دارند که پدر (خدا بیا مرزشا ن را با ( یک انقلاب مردمی‌ ) که توسط مشتی‌ (ایت الله ) دزدیده شد. بگیرند .و سالهاست که این بخش و طیف سیاسی‌ با بزرگ عمامه دارا ن همکاری و همیاری می‌ کنند زیرا بقا ی سلطنت طلبان نیز به ما نند اپوزیسیون فعلی‌ به وجود و ادامه بقای جمهوری اسلامی‌ بسته بوده و هست .
بنا بر این آقای رضا پهلوی لطف کنید بیش از این سر خود و اطرافیانتان شیره نمالید و سعی‌ نکنید که ملت را با این مظلو م‌ نما یی‌ ها یتا ن کلاه بگذارید . شما و بخش سینه چا ک تا ن در بیشتر آن جنا یت ها و خیا نت ها یی‌ که عنوان شد نقش داشته و دارید . و همچنان به این عمل ضد انسانی‌ و ضد ملی‌ خود ادامه می‌ دهید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر