چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران
چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

بهمن ۰۷، ۱۳۸۹

طنز-رفیق البرز- مسئول .ک.خ.ا.ک

مبازره خوک بااسلام آخوندی

بادرودآقای خوک گرامی

خوک سلام..سلام عرض کن... نگو...درود.
گزارشگرحیوانات:...چرا؟...این یک رسمه بین تموم کمونیستهای جهان...
خوک:...آره توی کمونیستهای جهان رسمه...،ولی نه توی دنیای مامسلمونها...؟
گزارشگرحیوانات:...یعنی تومسلمونی...؟...ببخشید..پس.. سلام ...؟
خوک:....هی ی.ی ی چی بگم رفیق ..ماکه ازاولش مسلمون که نبودیم..ولی زوروروزگاروجبرصاحاب مرده جغرافیائی ماروبزورمسلمون کرد...ای بسوزه این جبرجغرافیائی..وجبرصاحاب مرده تاریخی..؟
گزارشگرحیوانات:...ببخشید...ممکنه یک کم بیشتردراین موردتوضیح بدین...؟
خوک:...ببین ..من حقیقتش ...حال وحوصله توضیح وتفسیرکلان ودرازوندارم وقتی چیزی می گم خودت تاخط آخرشوبخون..اگه بناباشه من بیوگرافی وسرنوشت خودم واجدادمو بهت بگم ...جون عزیزخودم مثل اون سعیدامامی...همینجاواجبی روخوردی...
گزارشگرحیوانات:...اصلاًوابداً..دوست ندارم مثل اون(واجبی خوره)بمیرم.دوست دارم مثل یک گرگ یاشیرشجاع بمیرم...
خوک:..پس قشنگ گوش کن...توی تموم دنیا،همه ازگوشت وپوست واسم ونام مالذت می برندجزتوی ایران بااون رهبرخ...کو....ه شون...
گزارشگرحیوانات.:....آقاخوکه...آقا..لطفاًفحش ندین ...من سانسورمی کنم...
خوک:..ای بابا...تو..مثل اینکه ازاون سوسول موسول های ....چه می دونم ..کمونیست وسوسیالیست (فرنگ نشین )هستی....درست حدس زدم..؟
گزارشگرحیوانات.:...حقیقتش آره.....بیست وپنج ساله توی فرانسه وانگلیس وآلمان وهلندزندگی کردم..
خوک:همین دیگه ..پاک قرتی به تمام معناشدی....ببین آقاجون...این قرتی بازیهاتوکارماخوکها...نیس؟...ازاین کلمات رکیک توهرکوچه وخیابون وهرمجمع سخنرانی وتریبون (آزاد)حیوانی وانسانی ،علیه جانشین رهبرمعظم انقلاب ،روامی دارن وکاملاًهم حلاله ....یعنی همه چیزحلاله ....جزمن بنده که(خوک)هستم..تواین وسط همه چیزحرومم می شه حتی خودم به خودم...
گزارشگر:...یعنی چی...؟..من که نفهمیدم...؟
خوک:..همین دیگه...همینه که شماگزارشگران خبری..ک....ترازآخوندورهبرفعلی آخوندهائید؟
گزارشگر:...باورکن من هنوزنفهمیدم که منظورتون چیه...؟
خوک:...دِ...همین دیگه...چون شماگزارشگرهاهمتون نفهمین...نمی فهمین..حرف من وتاآخرش بگیردیگه...چطوراون رفیقمون آقاسگه ...توبارگاه امام رضا...همه حرفهاشو...فهمیدین وحرف ماخوکهارونمی فهمین...
گزارشگرحیوانات:....آخه شرایط وزمان مصاحبه بانوع حیوانات وجانوران وانسانها،درمکانی خاص وشرایط سیاسی آن مصاحبه فرق می کنه...اون آقا..سگ بودوتوی حرم امام رضاوشماخوک هستین وقراره فردااعدام حیوانی بشین..؟
خوک:..آها....حالافهمیدم..پس تویک راسیست ونژادپرست هستی....؟....ناله و ندبه آقاسگه شمامهمتره یااعدام سیاسی ،دینی من...؟
گزارشگر:..اعدام دینی....منظورتون چیه..؟
خوک:...ای بابا..حالابیابه این حالی کن...آقاعکس نگیر...یعنی چه...عکس نگیردیگه....اِه...یعنی چه ...؟...می خوای پرونده منو بیشترازاین سنگین ترکنی.....تااون صاحب کیهان دوبارحکم اعدام صادرکنه...؟آقاجون عکس نگیر...یعنی چه...؟...اصلاًشماگزارشگران همتون خائنین ...با حکومت همکاری می کنین..هنوزسئوالتون رونکردین حکم
اعدامموفرستادین...والاشماخ....ک...ترازدادستان کل هستین....؟
گزارشگر:...ای بابا...مافقط خواستیم شخصبت حیوانی شماروبه جوامع بین المللی وحقوق بشری ودفترپناهندگان سیاسی وفدراسیون سراسری پناهندگان وازمهمتربه احزاب وسازمانهای چپ پیشرووکمونیستهای بیست وچهارساعته فعال،بشناسانیم...
خوک:...جمع کن بابا.. این بندوبساط سیاسی تو...قراره فردامنوبه جرمِ داشتن گوشت وبدن حروم ،اعدام کنن...فدراسیون سراسری خره کیه...کمونیست بیست وچهارساعته سگ کی باشه...دفترپناهندگان سیاسی ازکجاخبرداره که اعدام یک خوک یعنی ...چی....؟
گزارشگر:...آقای گرامی...من کاری به هیچکدام ازاینهاندارم فقط یک سئوال داشتم...
خوک:....خوب بپرس...

گزارشگر:الان حدودبیست وپنج ساله که نسل شماتوی جنگلهاودشتهای مازندران ناپدیدشده....خواستم علتش روبدونم..ممکنه توضیح بدین چرا...؟
خوک:...این شدیک سئوال اساسی وکاملاًسیاسی ،اجتماعی،حیوانی...ببین آقاجون....تااون سالهانژادمن توجنگلهای مازندران زیادبودشکارچیهاهم هرچندوقت یکبارمثلاًشایدسالی یک باریکی دوتاازپیروپتالهای قبیله ماروشکارمی کردن...یعنی برای نسل نوبنیادماخوکها،اصلاًاشکالی نداشت واون شیوه برخوردشون روقانونی وطبیعی می دونستیم..چون واقعاًنسل پیرشده مزاحم اوقات فراقت خوکهای جوون وحتی مخالف عشق بازی وزادوولدبیشترازده بچه خوک بودن...تااینکه یهوقانون حرام بودن گوشت ماتوسط رهبرصادروفتوائی باورنکردنی،ارائه شدودرست بعدازاتمام ک..شعرهای رهبرمعظم.همه شکارچی هاباتفنگهای تک لول ودولول وسرپُروته پُرریختن توجنگل واسه کمین وشکارما...مجمع خوکهابادیدن این اوضاع دینی،سیاسی تصمیم به مهاجرت به سیبری اتحادجماهیرشوروی سابق کردن ....وچندراس ازآن خوکهاچون من هم به مناطق شهرقم پناهنده شدیم..

گزارشگر:...خوب...داستان جالبی بود..بعدچی شد؟
خوک:...هیچ...ای کاش ماهم پناهنده شوروی می شدیم....چشمتون روزبدنبینه....همین که به حوالی قم رسیدیم ..صدتا..فتوا..راجع به ماصادرشد...رئیس گروه ماازهمان موقع به اهمیت وضرورت وجودمادرنه تنهادرجامعه ایرونی که درجهان اسلام،متذکر،وتاکیدشدیدکرد....مخصوصاًاینکه اعلام کردودرمقابل فتوای مسلمونها،فتواصادرکردکه اصلاًدرمقابل انسانهاظاهرنشویم....
گزارشگر:پس به این دلیل گوشت شما،ازجون رهبرانقلاب هم گرانترشده...

خوک:....اولاًبایدبگم آره ...دوماًحرف دهنت روبفهم....جون اون م...ق...کجاوارزش اعدام من کجا...؟

گزارشگر:..ببخشید...قیاس غلطی کردم...حرف آخرتون قبل ازاعدام چیه...؟

خوک:...حقیقتش ...حرف زیاددارم....آقاجون ...عکس نگیردیگه....یعنی چه....؟..می خوای اعدام منو....چندساعت جلوتر...بندازی....؟....
آره داشتم می گفتم...
(ادامه).....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر