چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران
چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

بهمن ۰۸، ۱۳۸۹

دکترمحموداحمدی نژاد،حلقه گمشده داروین نیست


ادامه طنز:نوشته رفیق البرز
_____________
مصاحبه باخوک
خوک:...حقیقتش ...حرف زیاددارم....آقاجون ...عکس نگیردیگه....یعنی
چه....؟..میخوای اعدام منو....چندساعت جلوتر...بندازی....؟..
__________________________
دکترمحموداحمدی نژاد،حلقه گمشده داروین نیست
آره داشتم می گفتم......ببینم این عکاسه همکاره ته
گزارشگر:آره ...همکارمه...ولی کاملاًمورداعتماده...ازاون انقلابیون کمونیسته.
خوک:....توکدوم سایت اینترنتی دست داره...؟
گزارشگر:توسایتهای متفاوت ...ولی همه اون سایتهاازکمونیست وسوسیالیست دفاع می کنند.
خوک:..فقط دفاع می کنن..؟
گ:...آره دیگه ...کارِدیگه ای هم می شه کرد؟
خوک:...خوب ..حالاازچی دفاع می کنن؟....اصلاًیک سئوال...؟...ازمن وعقایدسیاسی خوکهای دیگه همنژادمن هم دفاع می کنند؟
گ...والله چی بگم...؟
خ:..گفتی والله...باباتوهم که کلاًریدی تومصاحبه...مگه توهم مسلمونی....؟
گ:..هی تقریباً...من هم حقیقتش روبهمت بگم...من یک سوسیال دموکرات ویابهتربگم...یک سوسیالیست مسلمان هستم ..
خ:...آها....حالا فهمیدم ..پس تادسته ...ریدی وخبرنداری ...؟
گ:...والله چی بگم ..شاید...؟
خ:..خواهراون الله تو.....من.....؟..حالابگوببینم..بااین کمپین ، مَمپییَنهای چندملیونی هم درتماسی
گ:...والله...چی بگم ...هی ...همچی...می شه گفت تقریباً..
خ:..اگه یه تماسی بااونهاداری یک لطفی درحق منِ اعدامی بکن....بهشون بگوبه جای یک میلیون امضا...یکی روپیداکنن ...اگه شده باخواهش وتمنا،.حتی اگه شده به یکی یه پولی ...مشتلاقی ...چیزی بدن تا این امضاهابشه یک میلیون ویک نفر...شایدهمون امضای آخرین نفر،من ملحدِضددین ِآتائیست شده یه 10ده تاتوله سازروازاین اعدام سیاسی ،حیوانی نجات بده...آخه ناسلامتی وبه سلامتی همه خوک های ضددین،من هم بلاخره آرزودارم...امیددارم....؟
گ:...ولی آقای رئیس جمهورکه خودشون موافق ازدیاد توله...(ببخشید)..جمعیت اند
خ:کی....؟کدوم رئیس جمهور...؟..منظورت این مادرمیمونه ...این دکتره...این ...این ...دیوونه هه ...محموده
رومی گی...؟
گ:......بله درسته....دکتررئیس جمهورو می گم
خ:...جمع کن بابا کاسه کوزه گزارشگری تو....اصلاًمی دونی این دکترِشماچی جوری درست شده...؟
گ:....یک عده ازدشمناش می گن ....ازحلقه گمشده داروینه...؟
خ:....کی ازحلقه گمشده داروینه....؟....محمود....؟محمودحلقه گمشده داروینه؟....ای من ریدم به اون دانش وآگاهی واطلاعات علمی ات ....بچه مسلمون سوسیالیست....پس خبرنداری؟
گ:ازچی...؟
خ:همین دیگه ....ازهیچی خبرنداری....فقط ازاون توله سگه توحرم امام رضاخبرداری ....دیگه خبرنداری که مادررئیس جمهورِدکتروپرفسورِشما،...پرنسس شامپانزه ،مدت ۹ماه دوست دختروگِرفرندِمن توی جنگلهای شمال بوده ....واسه همین هم می خوان منواعدام کنندتاپدرومادرواقعی رئیس جمهورتون تاابددراسرارحکومتی،مُهروموم زده باقی بمونه ...
گ:اسرارِحکومتی...؟کدوم اسرارومی گین...؟
خ:...ای بابا...عجب گزارشگرخِنگ وهالوئی  گیرماافتاده ...ها...؟تواسرارحکومتی روهم نمی دونی چیه....؟
گ:..حقیقتش نه ..من فقط ازسوسیالیسم مخصوصاًسوسیالیستهای مسلمون اطلاع دارم
خ:...آها....حالافهمیدم... بااین اوصاف توخودت هم مثل پسرم ....آقامحمودی...؟....سرگذشت وسرنوشت تون تقریباًیکسانه ...؟
گ:...والله چی بگم
خ:...ای خواهراون الله تو....پدرسوخته....؟خودت ام نمی دونی (کی)هستی..ها..؟...عین محمودِخودم....؟
گ:..چی بگم والله ...راستش خیلی ازگزارشگرها...هم نمی دونن..از..چه..تخم وتباری هستن....چه برسه به دکترِرئیس جمهورشده....
خ:...همین دیگه ...من که فرداصبح زوداعدام می شم ...ولی به رئیس جمهورت بگو...بابات قبل ازفوتش(واجبی)خوردولی بهت (سلامه)رو..رسوند  
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر