چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران
چریکهای مسلح فدائی خلق -سازمان مخفی ایران

مهر ۳۰، ۱۳۹۱

شش سال پیش

 فریدون گیلانی:ببین آقای ش.خ قشنگ گوش کن....اسامی‌ پناهندگان سیاسی‌معترض رابه هیچ سازمان وگروهی‌ که ندادی؟

رفیق ش.خ:چرادادم
.
چهارنفرازپناهندگان ازهواداران سلطنت طلبان هستندومن به حکم وظیفه اسامی‌ آنان رابه دفتررضاپهلوی درلوس انجلس آمریکابافکس ارسال کردم.مشخصات وکیس پناهندگی‌ خودم راهم به رفقا درسازمان(هویت)وبرای آقای مهدی سامع ارسال کردم.دونفرازپناهندگان هم که باحزب دمکرات کردستان همکاری میکنندخودشان بادفاترحزب شان تماس گرفتند.سه نفرهم ازافرادعادی هستندامابادادگاه های انقلاب درتهران مشکل مادی داشته وبه دلیل صدورحکم ناعادلانه ازکشورفرارکرده اندویکی‌ ازپنا هندگان هم ازافغانستان هست که پلیس یونان ایشان راشکنجه بدنی‌ کرده وبه جمع ماپیوسته است
 
................................. .

بی‌ شک وتردیداین گفتگوبین من وشماومکالمه تلفنی‌ مان راکه فراموش نکرده اید.معروف ومشهوراست که دروغگوکم حافظه است.اماکم حافظگی‌ شماناشی‌ ازطبیعی‌ بودن ذهن ومغزومنش شمانیست.کم حافظگی‌ شماناشی‌ ازدروغ های فراوانیست که تحویل این وآن داده ایدومی‌ دهید.بی‌ شک وتردیدوظیفه انسانی‌ وسیاسی‌ خودمی‌ دانستم که موقعیت ووضعییت آن پناهندگان رابه سازمان های مربوطه یشان ابلاغ کنم.هرچندکه درنهایت ازلحاظ کمک وحمایت هیچ کدام ازآنان وخودشماهم هیچ (غلطی‌ )نکردیدونکردند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر